JustDonutChoco Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Goedeavond beste torchcrafters. Net ben ik helper geworden van de gamemode Prison. Ik wil jullie mededelen dat als je een probleem of een vraag hebt op de server, je mij altijd mag aanspreken. Ik ben meestal wel elke dag online na school en s'avond. Ik hoop dat ik velen van jullie kan helpen en dat we samen een leuke game tijd tegemoet gaan!! Fijne avond allemaal. Groetjes JustDonutChoco. PS: vragen aan mij stel ze hieronder en ik reageer zo spoedig mogelijk! 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen123 Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Gefeliciteerd met je promotie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JustDonutChoco Geplaatst 5 maart 2018 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2018 Dankjewel jeroen123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dirk2001 Geplaatst 6 maart 2018 Share Geplaatst 6 maart 2018 torchcraft #desperate 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart Geplaatst 7 maart 2018 Share Geplaatst 7 maart 2018 22 uur geleden zei dirk2001: torchcraft #desperate wat bedoel je hiermee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 7 maart 2018 Share Geplaatst 7 maart 2018 29 minuten geleden zei bert_POWER: wat bedoel je hiermee? Weinig positiefs iig Denk dat we het geen eens hoeven te vragen aangezien er dan alleen maar meer onzin van komt ;) 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart Geplaatst 8 maart 2018 Share Geplaatst 8 maart 2018 (bewerkt) 21 uur geleden zei TheIdiotManiac: Weinig positiefs iig Denk dat we het geen eens hoeven te vragen aangezien er dan alleen maar meer onzin van komt ;) heeft Dirk dan ruzie met @JustDonutChoco of is dirk op een stomme manier van helper naar speller gegaan? 8 maart 2018 bewerkt door bert_POWER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 8 maart 2018 Share Geplaatst 8 maart 2018 1 uur geleden zei bert_POWER: heeft Dirk dan ruzie met @JustDonutChoco of is dirk op een stomme manier van helper naar speller gegaan? Zou 't niet weten verder, en boeit me ook vrij weinig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JustDonutChoco Geplaatst 20 maart 2018 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2018 Zover ik weet niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
remco1300 Geplaatst 9 april 2018 Share Geplaatst 9 april 2018 20 jaar later zal ik ook even reageren. ik ben het eens met dirk2001 torchcraft #desperate 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dirk2001 Geplaatst 9 april 2018 Share Geplaatst 9 april 2018 3 uur geleden zei remco1300: 20 jaar later zal ik ook even reageren. ik ben het eens met dirk2001 torchcraft #desperate LMAO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden