Estrulta Geplaatst 25 maart 2018 Share Geplaatst 25 maart 2018 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik heb een iron farm van twee verdiepingen staan op Survival 2, maar vanwege een verhuizing naar de andere kant van de server maak ik er geen gebruik meer van. Daarom ga ik hem nu weg geven! Hoe ga ik dat doen? Degene die het juiste antwoord geeft op onderstaande vraag mag hem komen claimen. Uit de juiste antwoorden loot ik wie er wint, hiervoor moet je wel de benodigde 784 claimblocks hebben. De vraag luidt: Hoe veel schapen wonen er op Texel? Vertel me ook het bijbehorende feitje! voorkant van de iron farm binnenkant van de ironfarm kijkluik waar de iron golem dood gaat ondergrondse opslag waar de iron heen gaat 25 maart 2018 bewerkt door Estrulta Foto's toegevoegd 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alwaysrobin Geplaatst 25 maart 2018 Share Geplaatst 25 maart 2018 Beste estrulta Ik wil heel graag de iron farm winnen Het antwoord op je vraag is: Er zijn ongeveer: 14.000 op texel groetjes alwaysrobin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrulta Geplaatst 25 maart 2018 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2018 Hoi alwaysrobin, weet je toevallig ook het feitje betreffende de schapen? Maak je net iets meer kans als er meer mensen reageren ;) 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Saizis Geplaatst 25 maart 2018 Share Geplaatst 25 maart 2018 Er zijn ongeveer 14.000 schapen op Texel. Leuk feitje erbij (Vind ik dan) is dat er ongeveer net zoveel schapen als mensen wonen op Texel. Of dat het feitje is waar je op doelt weet ik niet ? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Name_For_Me Geplaatst 26 maart 2018 Share Geplaatst 26 maart 2018 Naja, Ik gok dat er ongeveer 14.000 schapen op Texel zijn Hij feitje erbij is dat er ongeveer net zoveel mensen als schapen op Texel leven. En in de lente komen er nog duizenden bij ~Name 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alwaysrobin Geplaatst 26 maart 2018 Share Geplaatst 26 maart 2018 (bewerkt) beste estrulta op Texel hebben ze een eigen schapenras: de Texelaar er zijn 14.000 schapen op het eiland en op Texel wonen er 13.600 mensen bijna even veel als schapen en er werken op Texel 17%(3500 mensen) in de landbouw en zorgen voor de schapen en de boeren krijgen elke lente ongeveer 1.000 t/m 1.500 lammetjes er bij groetjes alwaysrobin 26 maart 2018 bewerkt door alwaysrobin 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst 27 maart 2018 Share Geplaatst 27 maart 2018 Texel heeft ongeveer net zoveel schapen als inwoners er leven van beide 14 000. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrulta Geplaatst 28 maart 2018 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2018 Leuk dat jullie allemaal gereageerd hebben! Vanavond na het eten (omstreeks 21.00 uur) draai ik aan het wiel en maak ik bekend wie er gewonnen heeft. x Estrulta 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrulta Geplaatst 28 maart 2018 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2018 (bewerkt) Hallo allemaal, het is iets later geworden dan verwacht, maar de trekking is geweest en de uitslag bekend! Gefeliciteerd @alwaysrobin, we maken binnenkort een afspraak om de claim over te dragen. Iedereen bedankt voor het meedoen, en binnenkort komt er nog een winactie aan! 28 maart 2018 bewerkt door Estrulta Spelfoutje :P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrulta Geplaatst 28 maart 2018 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2018 Bij deze is het figuurlijke stokje overgedragen aan @alwaysrobin Veel plezier ermee! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Saizis Geplaatst 28 maart 2018 Share Geplaatst 28 maart 2018 Gefeliciteerd @alwaysrobin. Veel plezier met je nieuwe Ironfarm. Mijn complimenten voor de leuke winactie @Estrulta. Altijd leuk om dit voorbij te zien komen ?. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden