SoundGaming Geplaatst 6 april 2018 Share Geplaatst 6 april 2018 (bewerkt) Hallo, en welkom bij mijn introductie! De volgende onderwerpen worden hierin verteld: Over mij Games die ik graag speel Extra informatie Over mij Hallo, ik ben SolidSoundDrive (a.k.a SSD) en ik ben 17 jaar. In mijn vrij tijd game ik veel. Ik kwam ooit in TorchCraft doormiddel van een online-serverlijst genaamd Serverpact. Snel genoeg kwam ik in TorchCraft en had ik mijn plezier gevonden, ik begon te spelen in KitPvP omdat ik nogal veel van PvP hield. Ik kreeg daar vrienden zoals @Fearsum88. Na een tijdje begon PvP te veranderen naar 1.9 PvP met cooldown. Toen besloot ik eens een kijkje te nemen bij Survival 1 & 2. Ook daar had ik veel plezier. Ik ben in-game een heel erg sociaal persoon die graag houd van praten met anderen via de chat. Ik speel TorchCraft nu al een aantal jaren (vraag @Fearsum88 maar na) en ik blijf het nog steeds een leuke server blijven om op te spelen wat andere ook zeggen. Ook ben ik een kleine Youtuber met 11 of 12 abonnees Games die ik graag speel De games die ik graag speel zijn: Getting Over It (In middels al 29x uitgespeeld) Minecraft H1Z1 Doki Doki Literature Club Call of Duty: Black Ops II Call of Duty: Black Ops III Garry's Mod 123 Slaughter me street 2 Bendy and the Ink Machine Extra informatie Ik heb mijn examens gehaald. Ik zit zowat bijna in calls met real-life vrienden. Ik houd van kipnuggets. Dit was mijn (verbeterde) introductie! Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust in de reacties. - SolidSoundDrive (a.k.a SSD) 25 juni 2018 bewerkt door ShiningSound 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fearsum88 Geplaatst 25 juni 2018 Share Geplaatst 25 juni 2018 Sound for helper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden