Tobiasonyt Geplaatst 10 juli 2018 Share Geplaatst 10 juli 2018 Hallo allemaal, Ik ben weer opnieuw begonnen met Survival Super tof vond survival eerst niet zo geweldig maar ik verveelde me en kwam er weer op! Ik wil nu ook mensen helpen door voor helper te solliciteren! Ik word trouwens helper op Games. Survival en Prison Ik wens jullie ook nog veel speel plezier toe! Mvg tobias! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dirk2001 Geplaatst 10 juli 2018 Share Geplaatst 10 juli 2018 (bewerkt) 5 minuten geleden zei TobiasTDC: Ik wil nu ook mensen helpen door voor helper te solliciteren! Ik word trouwens helper op Games. Survival en Prison Je wordt helper? Of je wilt helper worden op die gamemode's? Vandaar dat je opeens voor de x aantal forum posts zit te grinden, volgensmij hoeft dat helemaal niet meer, maar leuk! ;} 10 juli 2018 bewerkt door dirk2001 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Build_it_now Geplaatst 10 juli 2018 Share Geplaatst 10 juli 2018 1 uur geleden zei TobiasTDC: ik word trouwens helper op Games. Survival en Prison Van harte gefeliciteerd met je helpersrank in dat geval 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SaintSDevastatoR Geplaatst 13 juli 2018 Share Geplaatst 13 juli 2018 Op 10-7-2018 om 18:47 zei TobiasTDC: Ik word trouwens helper op Games. Survival en Prison Dat is knap, helper op 3 grote gamemodes tegelijk! Maareuuuhhh loop jij niet een beetje voor op de zaken :P? Wij weten namelijk nog van niks 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwergkip Geplaatst 13 juli 2018 Share Geplaatst 13 juli 2018 Aan zijn 51 forumposts in 5 dagen te zien denk ik dat hij denkt nu een super goede kans te hebben Op 10-7-2018 om 18:47 zei TobiasTDC: Ik word trouwens helper op Games. Survival en Prison Succes daarmee De kans dat je Helper wordt is al vrij klein, en dan nog is op 3 verschillende speltypen? Ik zou denk ik eerder aan de Loterij meedoen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterLeroyy Geplaatst 14 juli 2018 Share Geplaatst 14 juli 2018 Een mens moet dromen hebben zullen we maar zeggen dan 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden