Tobiasonyt Geplaatst 13 juli 2018 Share Geplaatst 13 juli 2018 Ik word mama, 5 luiers goe goe fakka. Nina word die papa Famke louise van de gamma Maak dit nummer af! in de comments xDDDD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Build_it_now Geplaatst 13 juli 2018 Share Geplaatst 13 juli 2018 nee, op deze manier help ik je niet aan je forumberichten voor helper.... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwergkip Geplaatst 13 juli 2018 Share Geplaatst 13 juli 2018 Inderdaad, dit is een beetje een aparte manier van aandacht en berichten krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xoezer Geplaatst 13 juli 2018 Share Geplaatst 13 juli 2018 2 uur geleden zei Build_it_now: nee, op deze manier help ik je niet aan je forumberichten voor helper.... Offtopic: Die heb je niet meer nodig Je kan solliciteren via een google formulier . Ontopic: Ik lust geen paprika's. Dusss.... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden