SaintSDevastatoR Geplaatst 13 juli 2018 Share Geplaatst 13 juli 2018 Beste spelers van Survival1 de afgelopen dagen/weken zien we een groot aantal x-rayers op survival1. Het aantal is in de afgelopen weken enorm toegenomen en hier zijn we enorm van geschrokken. Voor de duidelijkheid, X-ray is op ALLE gamemodes VERBODEN, wij controleren hier streng op! Wij zullen de komende tijd strenger gaan controleren en er zal vanaf nu minder coulant gehandeld worden. X-ray = 3 maanden ban! Ik weet dat dit berichtje wat hard en gemeen overkomt, dat snap ik. Dat verklaard misschien ook wel de ernst van dit bericht. Let op, we controleren alleen mensen waarvan ons systeem aangeeft dat ze x-ray kunnen hebben, dus zolang je niet hacked hoef je niet bang te zijn dat er staff mee kijkt! Eerlijke spelers worden niet door ons gecontroleerd en hoeven zich van dit bericht niks aan te trekken. Met vriendelijke groet, SaintSDevastatoR 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 13 juli 2018 Share Geplaatst 13 juli 2018 Nice! Dan kan ik weer lekker bannen! Al zo lang niet meer gedaan... >:D 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raoulh Geplaatst 13 juli 2018 Share Geplaatst 13 juli 2018 ooh dat is balen een tijdje geen x-ray meer gebruiken dan... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamiel Geplaatst 14 juli 2018 Share Geplaatst 14 juli 2018 11 uur geleden zei Raoulh: ooh dat is balen een tijdje geen x-ray meer gebruiken dan... Elke keer als je dat gebruikt gewoon een stukje van je dorpje weghalen.. Mwuahahahahaha 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ItzSpiro Geplaatst 21 oktober 2018 Share Geplaatst 21 oktober 2018 (bewerkt) Op 13-7-2018 om 22:59 zei SaintSDevastatoR: . X-ray = 3 maanden ban! En daarom heb ik 6 maanden. Da vink heel leuk heur thx ? 21 oktober 2018 bewerkt door MR. Pengu Jsjajnfnsnd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamiel Geplaatst 21 oktober 2018 Share Geplaatst 21 oktober 2018 2 uur geleden zei MR. Pengu: En daarom heb ik 6 maanden. Da vink heel leuk heur thx ? Twee keer hetzelfde doen is ook niet het handigste wat je kan doen 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten