maxim103 Geplaatst 2 februari 2013 Share Geplaatst 2 februari 2013 Ik zou (moest het mogen) een hotel willen bouwen waar bv.spelers een kamer kunnen huren.Ze mogen dan ook zelf de kamer inrichten naar hun eigen keuze.En als het morgen middag ik avond is kunnen ze in het restaurant komen eten. *Dit zou het restaurnat zijn. http://splittingred.s3.amazonaws.com/minecraft/ftc/screenshots/restaurant2.png *En dit het hotel. PS: het zou leuk zijn moest iemand mij willen helpen. :angel: En iedeëen zijn altijd welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stonky Geplaatst 2 februari 2013 Share Geplaatst 2 februari 2013 Hoe wil je de kamers dan gaan verhuren? Want als je iemand trust bij het hele gebouw kan degene het griefen en als je per kamer trust kunnen ze de kamers eronder of erboven griefen. Dus misschien nog iets om over na te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maxim103 Geplaatst 3 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 3 februari 2013 Hoe wil je de kamers dan gaan verhuren? Want als je iemand trust bij het hele gebouw kan degene het griefen en als je per kamer trust kunnen ze de kamers eronder of erboven griefen. Dus misschien nog iets om over na te denken. ja je hebt gelijk ik zal er noch eens over nadenken. zou het geen goed iedee zijn om van inplaats een hotel bungalows te bouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slipkak Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 Heb jij de texture pakc coterie craft? Leuke texture heb ik ook, maar gebruik niet veel john smith is de bom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maxim103 Geplaatst 4 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 4 februari 2013 Ik denk dat ik zulke ga gebruiken. Maar ik heb dan wel noch iemand nodig die mij helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten