Dewriotz Geplaatst 13 september 2018 Share Geplaatst 13 september 2018 Hoi, ik wil graag contact opnemen met de baas van deze server hoe doe ik dat? Ben namelijk alles vergeten van deze server. (dat krijg je als je voor 2+ jaar geband bent) Mvg Dewriotz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamiel Geplaatst 13 september 2018 Share Geplaatst 13 september 2018 Je kan altijd een ticket sturen naar [email protected] Hoe bedoel je dat je alles bent vergeten? Als je online komt kunnen helpers en moderators je altijd helpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dewriotz Geplaatst 13 september 2018 Auteur Share Geplaatst 13 september 2018 ik was het email adres vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
A0E Geplaatst 15 november 2018 Share Geplaatst 15 november 2018 Hallo Dewriotz! Het is ook niet heel erg slim om een ban te krijgen, maar goed van fouten moet je leren! Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, bedoel je je emailadres van Minecraft? Als dat zo is dan lijkt het mij handig om even contact op te nemen met Mojang. Op 13-9-2018 om 18:35 zei Dewriotz: ik was het email adres vergeten Je zegt hier ( was ) heb je, je email adres alweer terug? Laat het me even weten want anders wil ik je graag helpen, dan kan je weer lekker genieten op de server! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden