ItzSpiro Geplaatst 13 september 2018 Share Geplaatst 13 september 2018 Beste torchcrafters, ik was wat aan het kijken op YT en kwam dit tegen. dat is exact de desert tempel van de nieuwe mines in prison, heeft @compelintje het soms van deze YTer? want de vlammen ook. en de valei. het lijkt er nogal hard op. daarom stuur ik jullie een screenshot van de tempel op prison: https://imgur.com/a/8HufR9U Dus compelintje, heb je het hiervan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart Geplaatst 13 september 2018 Share Geplaatst 13 september 2018 haha idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alex. Geplaatst 14 september 2018 Share Geplaatst 14 september 2018 Waar hou je je zelf toch mee bezig... zoek een leven ofz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ItzSpiro Geplaatst 14 september 2018 Auteur Share Geplaatst 14 september 2018 Zojuist zei Yeetje: Waar hou je je zelf toch mee bezig... zoek een leven ofz ik zag dit en dacht eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart Geplaatst 14 september 2018 Share Geplaatst 14 september 2018 ach ja het is mooi dus waarom maakt het uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reszs Geplaatst 15 september 2018 Share Geplaatst 15 september 2018 Orgineel, wel een vette mine is dat de ultragod++ mine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart Geplaatst 15 september 2018 Share Geplaatst 15 september 2018 48 minuten geleden zei Reszs: Orgineel, wel een vette mine is dat de ultragod++ mine? nee dit is voor de nieuwe mines dus a+ b+ c+ etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaniPoesGames33 Geplaatst 7 oktober 2018 Share Geplaatst 7 oktober 2018 komen die eindelijk?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaniPoesGames33 Geplaatst 7 oktober 2018 Share Geplaatst 7 oktober 2018 De A+ B+ C+ mines??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
compelintje Geplaatst 15 oktober 2018 Share Geplaatst 15 oktober 2018 Een mens haalt ergens inspiratie vandaan. Het idee van een piramide met een ravijn ervoor waar bruggen overheen lopen is inderdaad van dit filmpje Toch zijn er aardig wat verschillen te zien 1. Ik heb geen zwevende woestijnblokken vastgeketend met kettingen gemaakt (wilde het wel semirealistisch houden) 2. De indeling van het ravijn en versiering op de piramide is eigen ontwerp bij mij. heb alleen de basis van piramide en ravijn overgenomen. 3. De binnenkant van de piramide is compleet anders als het filmpje 4. er komt geen vuur bovenuit mijn piramide 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden