Aentwaerpe Geplaatst 25 november 2018 Share Geplaatst 25 november 2018 Beste personen, Ik ga al sws met prison stoppen omdat ik het saai vind nu zeker de nieuwe versie van prison. Je krijgt de spullen van mijn hele plot + elk blokje van mijn hele plot gratis. Mss zal ik later de gehele server verlaten. Bedankt, Antwerp_RAFC. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reszs Geplaatst 25 november 2018 Share Geplaatst 25 november 2018 Natuurlijk alles welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
A0E Geplaatst 26 november 2018 Share Geplaatst 26 november 2018 (bewerkt) Hey Hey Burgemeester! Ik vind prison nu juist leuk, iedereen zijn eigen mening maar ik vind het jammer dat je stopt met prison! Ik vind het wel echt super aardig van je, dat je een giveaway doet! De mensen die het spelen doe je er echt een plezier mee, mensen die het nog wel een leuke game vinden om door jou giveaway meer geld te kunnen verdienen! Jammer om te horen dat je waarschijnlijk de hele server gaat verlaten! Ik vind het erg jammer, we zijn met ze allen een hele leuke gezellige community en dan verlaat onze burgemeester de community! Leuk om te horen van de giveaway ik denk dat je er een hele hoop mensen blij mee kan maken! Ik hoop je ook nog te zien op de server man! Vriendelijke groet, Twan! 26 november 2018 bewerkt door Twan 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aentwaerpe Geplaatst 1 december 2018 Auteur Share Geplaatst 1 december 2018 Iemand interesse? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aentwaerpe Geplaatst 1 december 2018 Auteur Share Geplaatst 1 december 2018 Vandaag is het mijn laatste dag op prison. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Build_it_now Geplaatst 1 december 2018 Share Geplaatst 1 december 2018 Build_it_later kan nog spullen gebruiken als je nog over hebt, ik zal hem even roepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden