compelintje Geplaatst 26 december 2018 Share Geplaatst 26 december 2018 Ja Ja beste Torchcrafters, Als Developer was hij al ruimschoots aanwezig. En we hebben dit nu nog officiëler gemaakt! @ChimpGamer heeft vanaf vandaag de naam Admin gekregen van Torchcraft. Omdat hij hoog zakelijk als Developer zijn taken zal blijven doen en ons daarnaast dus met wat Admin taken zal versterken heeft hij nog steeds het predicaat Developer als ingame tag. maar dan met de Admin rode kleuren. Je zal al dicht bij het vuur maar alsnog welkom in de meest gestoorde afdeling van TC Wel zwaaien hé als je hem ingame tegenkomt. 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SlamBam140 Geplaatst 26 december 2018 Share Geplaatst 26 december 2018 Gefeliciteerd met je promotie en succes als admin nu ik zal me gedragen 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jale1 Geplaatst 26 december 2018 Share Geplaatst 26 december 2018 Gefeliciteerd! Nu ben je officieel een giftige paddenstoel 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
milantjee Geplaatst 26 december 2018 Share Geplaatst 26 december 2018 gefeliciteert 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alwaysrobin Geplaatst 26 december 2018 Share Geplaatst 26 december 2018 Gefeliciteerd met je promotie 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen123 Geplaatst 27 december 2018 Share Geplaatst 27 december 2018 Gefeliciteerd man, is je gegunt? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beutie Geplaatst 27 december 2018 Share Geplaatst 27 december 2018 Doodsbang ben ik nu wel.... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koos1 Geplaatst 2 januari 2019 Share Geplaatst 2 januari 2019 Geweldigggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SoundGaming Geplaatst 2 januari 2019 Share Geplaatst 2 januari 2019 Lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden