MarlOtter Geplaatst 5 februari 2019 Share Geplaatst 5 februari 2019 hallo iedereen, I'm back!!! ik was plots van de minecraft wereld verdwenen, helaas maar ik had voor een langere tijd geen zin in games te spelen. maar ik ben er weer, fris en fruitig om weer gezellig hier te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen123 Geplaatst 6 februari 2019 Share Geplaatst 6 februari 2019 Welkom terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dirk2001 Geplaatst 16 februari 2019 Share Geplaatst 16 februari 2019 Op 6-2-2019 om 07:35 zei Jeroen123: Welkom terug! Jeroen, pas nou op met dat vuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 16 februari 2019 Share Geplaatst 16 februari 2019 6 uur geleden zei dirk2001: Jeroen, pas nou op met dat vuur Hahahaha pas maar op zometeen zoekt jeroen dat nog op en gaat het nadoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
A0E Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Welkom terug kerel. ^_^ Ik zelf zit ook te denken om weer terug te komen. Ben een lange tijd gestopt met minecraft, het lijkt mij echt super leuk om weer terug te komen in deze community. Iedereen hier is positief en dat heb ik hard nodig, want met mij gaat het nogal slecht. Hoop je te zien in game kerel! ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden