Thrigger Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ik ben bezig met een (groot) project in de nether! ik maak grote kamers die voledig zijn omringt met glas, dus je ben volledig vijlig voor alle gevaren die de nether met zich mee brengt. in dit fort heb ik ook een portal gemaakt en de co ordinaren liggen ergens op de X- 10.000 y 10.000 dus lekker een eindje lopen hier ga ik dus een stad maken met connectie tussen bijde werelden. de nether bubbels ga ik verkopen als plots, dus als je geintresseerd ben laat me weten. ik werk 100% alleen aan dit project en moet dus zelf voor veel materialen zorgen, dus als je ooit wat glas, coal of glowstone overhebt... ik accepteer graag je donatie ^^ in de normale wereld ga ik een begin maken aan een stad met grote villa's kastelen en wool art. zo zit dus een beetje mijn project in elkaar, als je belangstelling hebt een bubbel te kopen of mee wil werken in de normale wereld laat maar weten. grtz en veel mine plezier! Thrigger:cool: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Leuk project! Blijf je screenshots posten? Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smetie_NL Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 ik ben wel geinteresseerd in een bubble als ik de grootte en locatie eens kan zien en ik hoop dat je met wool art geen pixel art bedoeld, daar kan ik niet tegen xp het ziet er een leuk project uit grts smetie_NL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thrigger Geplaatst 31 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 31 oktober 2012 oke ik ga screenshots maken en smetie_NL ik maak ze ook persoonlijk, dus je kan me gewoon wat maten geven als je wil;) hoogte, breedte en lengte en de 1e 3 geintresseerden betalen 50% minder econ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smetie_NL Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 ik zou een natuur bubble maken met wat bomen en planten een een huis die koelte uitstraalt (helaas geen water xp) een bubble met diameter 30 lijkt mij goed voor dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thrigger Geplaatst 1 november 2012 Auteur Share Geplaatst 1 november 2012 en hoe wil je de hoogte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 1 november 2012 Share Geplaatst 1 november 2012 hoogte is dan standaard 15 toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thrigger Geplaatst 1 november 2012 Auteur Share Geplaatst 1 november 2012 nou k had eerst een paar "prototypes" gemaakt waarvan ik al het commentaar kreeg dat ze te laag zijn dus ik vraag het gewoon aan de gene die eigen maten geven de prototypes zijn nog heel en denk ik ook gewoon tekoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 Ik bedoelde de helft van de diameter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
_herobrine_nl Geplaatst 4 november 2012 Share Geplaatst 4 november 2012 Ƭk wil wel heel gaag een bubbel want het lijkt me leuk om een nether huis te hebben en ik heb nog wel wat glas en glowstone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thrigger Geplaatst 8 november 2012 Auteur Share Geplaatst 8 november 2012 okeee een nieuwe toevoeging aan mijn project word een stad die gewoon bovengronds is, hier zit dus een nether portal verbonden met mijn project ik heb hier een paar screenshots van het begin van mijn huisje in de nieuwe stad! ik heb een paar awsome screenshots die k wil toevoeggen maar helaas , die zijn te groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Groppoldin Geplaatst 8 november 2012 Share Geplaatst 8 november 2012 Screenshoooootsss .. ooohhwwwww Screeeeeeeenshoooootsss .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thrigger Geplaatst 14 november 2012 Auteur Share Geplaatst 14 november 2012 iemand die mij kan vertellen hhoe ik het formaat van de foto's kan wijzigen? ik wil graag screenshots plaatsen maar deze zijn alemaal te groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thrigger Geplaatst 18 november 2012 Auteur Share Geplaatst 18 november 2012 hier de 1e screenshot van de bovenstad, met mij er bij http://img546.imageshack.us/img546/9715/20121108015950.png Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten