rijswijk Geplaatst 6 februari 2013 Share Geplaatst 6 februari 2013 ------------------------------------------------------------------------ ======================================================== Stel je voor ! je bent op een dikke party boven op het dak van een Hotel. Met een grote groep heerlijk aan het feesten tot PLOTS! al het licht in het hotel gaat uit en de liften vallen uit O_O. De enige redding .... 7 etages afdalen door de nood luiken op de etages. hordes zombies en creepers die tussen jouw groep en de vrijheid staan... wie zal het overleven? ======================================================== ------------------------------------------------------------------------ Dit is een event wat ik voor jullie wil maken ! Alleen ik kan dit niet alleen! Het hotel staat al alleen ik heb jullie support nodig zodat pix het mischie mogelijk zou willen maken als event!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PieterdHooge Geplaatst 6 februari 2013 Share Geplaatst 6 februari 2013 Peilingen op het forum werken niet (gekende bug), maar het idee is wel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten