NautilusDrone Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 (bewerkt) Beste Torchies, Na jaren gespeeld te hebben is het nu helaas voorbij, heb geen tijd meer beschikbaar voor MineCraft en moet een game verslaving af gaan bouwen😪 Zoek een speler die al mijn claims en items wil overnemen, in ruil voor 128 diamonds & 128 emeralds. Interesse graag je naam hieronder posten, bij te veel reacties meer dan 25 zal ik een admin vragen te loten. Ik laat alles achter behalve een mijn enchanted diamond tools en weapons & mijn shulker box. Zal jullie missen, heel veel plezier op de server. PaintByNumbers   10 juli 2020 bewerkt door NautilusDrone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Hoi, wat jammer dat je stopt. Ik zou eventueel je claims wel willen overnemen Spaghetti 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Hey Heel jammer dat je stopt 😒. Ik zou graag eventueel je claims overnemen. Ik heb nog een oude screenshot met jouw op S2. Jammer dat je stopt. TiboDP 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NautilusDrone Geplaatst 10 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2020 Na een goed gesprek met mijn begeleiding, hebben we een andere afspraak gemaakt. Alle andere games komen niet meer terug, mag en kan MineCraft spellen en online zolang het mijn gedrag niet beinvloedt. Dus goed nieuws, jammer voor jullie ergens 🥳 ik blijf voorlopig nog op de server. 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden