framber Geplaatst 6 december 2020 Share Geplaatst 6 december 2020 Halloooo Kerstpopjes Na een wat minder succesvol event ( waar we niet meer over praten) He wat waar had ik het over ? Ik heb voor jullie in petto een........ Bouw event Kerst editie! zoals jullie misschien kunnen raden is het thema: Kerst! De plots zijn 81X81 + World edit Dit event zal beginnen op: 7-12-2020 om 10:30 en eindigt op 18-12-2020 om 22:00 we zullen hierbij weer een top 3 uitzoeken, OOK gaan we een paar builds gebruiken in de kerst Lobby/spawns. Ik hoop dat jullie leuke builds neerzetten en dat jullie erg creatief zullen zijn. We hebben er zin in! Jullie ook? Cees&Amber 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Drber Geplaatst 6 december 2020 Share Geplaatst 6 december 2020 Niice! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maleficum Geplaatst 6 december 2020 Share Geplaatst 6 december 2020 Ik doe zeker mee met mijn baggere bouwkunsten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 6 december 2020 Share Geplaatst 6 december 2020 Wat een origineel thema 🎅 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Real_Fearless96 Geplaatst 6 december 2020 Share Geplaatst 6 december 2020 Wat een leuk idee en nu al zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Count Magistus Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Zal ik gewoon weer het zelfde bouwen? Build was voor Kerst en Halloween geschikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Ik ga sws winnen 😜 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden