framber Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Hey Kerstmannen & Kerstvrouwen We zijn helemaal ondergesneeuwd door al jullie mooie bouwwerken! Jullie willen natuurlijk heel graag de uitslag weten! 1. Drber @Drber 2. Creeperbaltus @creeperbaltus 3. Captain_walkers Dit hebben jullie gewonnen! 1. 10 euro coupon + eventwinnaarstag2. pet pakket naar keuze(of coupon van 8 euro als je die al hebt) + npc in lobby 3. Kerstman skull Je mag hiervoor een ticket indienen die cees dan zal behandelen ( let op dit zal niet zo 1,2,3 gelijk behandeld worden) Gefeliciteerd! Dit zijn de builds die we gaan gebruiken in de lobby: - trein -Drber - trein -Captainwalkers - sneeuwpop -Eefster @xEefster - cadeau -Eefster - sneeuwpop -Konisky - Sneeuwpop - Creeper - rendieren -Creeper Fijne Feestdagen gewenst! Event team 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Alledrie prachtige plots herinner ik mij nog! Gefeliciteerd winnaars🥳 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Real_Fearless96 Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Gefeliciteerd aan de winnaars en de mensen die worden op genomen in de Lobby 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maleficum Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Gefeliciteerd mensjes! 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Drber Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Danku danku Fijn dat jullie mijn plot mooi vonden! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden