SaintSDevastatoR Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 Omdat ik de oldskool forum spelletjes mis dacht ik, ik blaas er nieuw leven in! Dus bij deze: Ik ban jou omdat (deel 3)! In dit spel zijn jullie allemaal moderators geworden en mogen jullie elkaar (figuurlijk) bannen! Maar, hier moet wel een originele reden achter zitten! De persoon die gebanned wordt moet vervolgens iemand anders bannen etc. etc. Dus bijv. Saint -> Kamiel -> Jale1 -> DrBer... Jullie snappen hem wel! Let op: Je mag niet de persoon die jou verbannen heeft weer terug bannen! Ik zal beginnen: Ik ban: @NosaaBan reden: Onze build is nog steeds niet af!!!! Ik ben benieuwd naar jullie inzendingen! 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Real_Fearless96 Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 Ik ban SUP3RK3V1N104 Reden niet gebruik maken van een nieuwe leuke skin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Real_Fearless96 Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 Ik ban ook jeroen123 voor het niet checken op flying snow in de Lobby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SaintSDevastatoR Geplaatst 26 december 2020 Auteur Share Geplaatst 26 december 2020 Je banned voor je beurt @Real_Fearless96! Je moet eerst gebanned zijn voor dat je iemand anders mag bannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 Ik ban @Real_Fearless96 omdat hij het spel niet snapt 😌 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 Ik ban @Spaghettisliert3 omdat meer forum volgers heeft dan mij 😛 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SenorFlamingo Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 Ik ban @Tibo omdat ik geen oliebollen meer heb 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loekka_ Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 (bewerkt) Ik ban @Tobjas omdat hij me teveel jails heeft gegeven 26 december 2020 bewerkt door loekka_ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 1 minuut geleden zei loekka_: Ik ban @Tobjas voor alle jails die die me heeft gegeven (Je moet de persoon boven je bericht bannen dus senior eigenlijk) Ik ban @loekka_ omdat zij een fout maakte in dit spel 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loekka_ Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 oke oke , Ik ban @Tibo omdat hij betweterig doet. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SenorFlamingo Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 Ik ban @loekka_ omdat ze uit de jail is ontsnapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loekka_ Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 Ik ban @SenorFlamingo omdat hij veel te vage emoij ideeën heeft ingezonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
duncan1612 Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 snap ik het nou niet, of klopt dat wat hier gebeurd voor geen ene meter? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst 27 december 2020 Share Geplaatst 27 december 2020 7 uur geleden zei duncan1612: snap ik het nou niet, of klopt dat wat hier gebeurd voor geen ene meter? Het klopt normaal wat er wordt gepost. Je kan altijd eens deel 1 en 2 opzoeken om daarin te kijken. Ik ban @duncan1612 omdat hij het niet snapt 😆 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 27 december 2020 Share Geplaatst 27 december 2020 Ik ban @Tibo omdat hij groot grondbezitter is op survival! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 (bewerkt) Ik ban @smileyman03 omdat zijn gebouw nog steeds niet af is 🤪 (ow wacht! Nu kan je het zeker niet afmaken) 28 december 2020 bewerkt door Tibo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BelgiumFury Geplaatst 1 mei 2021 Share Geplaatst 1 mei 2021 Ik ban @Tibo omdat hij iemand anders een bannhamer cadeau heeft gedaan 😌. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst 1 mei 2021 Share Geplaatst 1 mei 2021 Ik ban @BelgiumFury omdat hij 2,5 jaar lang geen bericht op het forum heeft geplaatst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BelgiumFury Geplaatst 29 juli 2021 Share Geplaatst 29 juli 2021 Ik ban @Tibo omdat hij veel te hoge verwachtingen van mij heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst 29 juli 2021 Share Geplaatst 29 juli 2021 1 uur geleden zei BelgiumFury: Ik ban @Tibo omdat hij veel te hoge verwachtingen van mij heeft! Ik ban @BelgiumFury omdat hij alweer te lang niet op het forum is geweest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loekka_ Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 Ik ban @Tibo omdat hij te weinig youtube video's uploadt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Ik ban @loekka_ omdat ze teveel klaagt en ik al genoeg mijn best doe om video's te uploaden! 😛 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ItzKateLynn Geplaatst 4 augustus 2021 Share Geplaatst 4 augustus 2021 Ik snap niks van forum spellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 22 uur geleden zei ItzKateLynn: Ik snap niks van forum spellen Gewoon reageren op de vorige (dat was ik in dit geval) Ik ban @Tibo omdat (reden naar keuze) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mappors Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Ik ban @Tibo omdat hij niemand bande in zijn vorige post. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden