Tibo Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 (bewerkt) Hey torchcrafters, Dit jaar is er natuurlijk weer een nationale vuurwerkshow! Net als vorige jaren organiseren @alwaysrobin en zijn team een vuurwerkshow voor oud en nieuw. Dit jaar is de vuurwerkshow woensdag 30 december. Het programma: 21:00 Inloop event terrein 21:10 Toespraak van torchcraft staff [Voorlopig niet zeker] 21:15 vuurwerkshow start 21:20 exclusieve hapjes en drankjes (gratis) om elkaar alvast een gelukkig nieuwjaar te wensen 21:30 Programma is voorbij wie wilt mag nog lekker aan de bar blijven zitten Winactie: Er valt ook weer wat te winnen bij de show. Je kan een uniek kerst kleding setje winnen (zie screenshot). Er worden 2 setjes weg gegeven op het event zelf en de andere 2 door de screenshotwedstrijd hieronder! Wat moet je daarvoor doen? De screenshot moet hieronder in de reactie gepost worden Je mag maximaal 1 screenshot per persoon posten (kies dus je beste!) Je hebt tijd tot 1 januari voor je screenshot te posten hieronder (de winnaar wordt 2 januari bekend gemaakt) De winnaar kan zijn prijs ophalen bij @alwaysrobin Veel succes! Kleine disclaimer: als er te veel lag is gaat de vuurwerkshow niet door. Onze Discord server: https://discord.gg/FHmEsd9https://discord.gg/FHmEsd9 Wij hopen jullie dan te zien woensdag bij /w vuurwerkshow voor een gezellig oud en nieuw! Het Always Evenementen Team 28 december 2020 bewerkt door Tibo 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Drber Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Leuk, ik ben er bij! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alistans Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Wordt spannend met de lag :') Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eydana Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Leuk bedacht zo, alsnog vuurwerk dit jaar x). Ik kom er zeker naartoe! 😄 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koos1 Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Dit is de inzending van larsvcool, het lukte hem niet om te posten 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chielemans Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Drber Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Hier is mijn mooiste voor de wedstrijd! Groetjes! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Drber Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Had overigens ook een hele vette van een ender dragon en wither! Maar ik mocht er maar 1 he hahaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mappors Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 (bewerkt) Fantastisch georganiseerd, vuurwerkteam! Hierbij mijn inzending voor de screenshotwedstrijd: 30 december 2020 bewerkt door Mappors Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klaproos Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 het was lit 29 vlaggen verkocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alistans Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 (bewerkt) inclusief ui super mooi 30 december 2020 bewerkt door alistans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cubefish00 Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Torchcraft 30-12-'20 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Name_For_Me Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 Vond het weer een super mooie vuurwerkshow! Hopelijk tot volgend jaar. Hier mijn inzending met de groep lekker op het bankje zittend . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 Op de valreep nog mijn inzending 😅 Weliswaar geen shaders maar dat mag de pret niet drukken. Volgend jaar wel zachtere stoelen graag 🪑 dat steen ging pijn doen na een half uur 😂 @Gigakoos je vliegt wel mooi over het publiek heen 🌠 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst 1 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 1 januari 2021 16 uur geleden zei Spaghettisliert3: Volgend jaar wel zachtere stoelen graag 🪑 dat steen ging pijn doen na een half uur 😂 Zullen we voor zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alwaysrobin Geplaatst 2 januari 2021 Share Geplaatst 2 januari 2021 En de winnaar is: @Mappors gefeliciteerd vanaf 2 jan 2021 ligt jouw cadeau te wachten op het event terrein. Ik wil namens de organisatie bedankt voor jullie bezoek aan Nationale vuurwerkshow 2020-2021 en hopen jullie weer te zien bij Nationale vuurwerkshow 2021-2022 en natuurlijk onze sponsoren: @Gigakoos @duncan1612@Drber @aardappel_ei en natuurlijk de staff van survival zonder jullie hadden we dit event niet kunnen organiseren 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koos1 Geplaatst 2 januari 2021 Share Geplaatst 2 januari 2021 Het was echt super tof, bedankt allemaal voor het komen! Volgend jaar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mappors Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 Op 2-1-2021 om 14:59 zei alwaysrobin: En de winnaar is: @Mappors gefeliciteerd vanaf 2 jan 2021 ligt jouw cadeau te wachten op het event terrein. Ik wil namens de organisatie bedankt voor jullie bezoek aan Nationale vuurwerkshow 2020-2021 en hopen jullie weer te zien bij Nationale vuurwerkshow 2021-2022 en natuurlijk onze sponsoren: @Gigakoos @duncan1612@Drber @aardappel_ei en natuurlijk de staff van survival zonder jullie hadden we dit event niet kunnen organiseren Wauw, het nieuwe jaar kon niet beter beginnen!😀 Groot applaus voor de andere deelnemers! Leuk om zo veel creativiteit te zien. 🙌 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden