Tijsiewijsie Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 Hey allemaal! Ik heb een leuk idee voor prison! In prison gaat het vooral om minen en natuurlijk geld verdienen, maar hoe leuk zou het zijn om dat minen iets leuker te maken? Waardoor het iets minder eentoning wordt! Wat ik heb bedacht, is om de zo gehete minekeys in de mines te stoppen. Dit zal het minen nog aantrekkelijker maken, maar wat bedoel ik hier nou precies mee? Het zit zo: In de mines zitten keys. Bijvoorbeeld Coal keys, Iron keys, Diamond keys.. Voor de namen van keys kunnen we wel wat leuk(ers) verzinnen, maar dat doet er nu niet toe. In de mine zit op bijvoorbeeld 10% van alle blokken een sleutel, die 10% kan op gedeeld worden in verschillende zeldzaamheden, zo zou je een coal key sneller vinden dan bijvoorbeeld een Iron key. De key kan op elk blokje in de mine zitten, je kan het niet zien, wanneer je het juiste blok hebt gehakt krijg je groot in je beeldscherm te zien 'Je hebt een Iron key gevonden!' Deze kan je opsparen of natuurlijk gelijk openen, maar waar? Voor die keys moet er gewoon een plekje komen waar miners hun geluk kunnen testen en de kisten kunnen openen. In de kisten zit geld, items, boosters die je kan winnen. Hoe betere key, hoe hoger de kans is dat je iets goeds krijgt. (Over de inhoud van de kisten moet natuurlijk nagedacht worden) Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden klinken! Ik heb niet alles heel duidelijk uitgelegd, maar gewoon even in het kort ; ). Mocht je op of aanmerkingen hebben hoor ik het heel graag! Met vriendelijke groet, Tijs (Tijsiewijsie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buikpijn_ Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 Dat lijkt mij wel een leuk idee! Zeker als je voor een langere tijd gaat minen verveelt het ook niet zo snel. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nielselswijk Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 Lijkt mij wel een leuk idee! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Age, wat gaat het weer slecht. De nieuwe prison is nog niet eens gereleased en nu al klachten 😛 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijsiewijsie Geplaatst 6 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2021 3 uur geleden zei BjertHa: Age, wat gaat het weer slecht. De nieuwe prison is nog niet eens gereleased en nu al klachten 😛 Het is geen klacht, het is een voorstel😉 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden