framber Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Er is er een jarig hoera hoera, 28 januari is Torchcraft jarig! Op deze dag bestaat de server alweer 9 jaar! Dit moet natuurlijk gevierd worden en er staat een leuk event klaar. Dit speciale event neemt jullie mee terug in de tijd. Reis als een tijdreiziger langs oude gamemodes zoals terra en parkour, vind herinneringen in de oude survival spawns, ontsnap opnieuw uit de oude prison en vind je weg naar boven richting skyblock. Het event is opgedeeld in twee dagen, dubbel zoveel plezier! Meedoen aan het event kan via /event Op 27 januari om 19:30 wordt er een bootrace gehouden. De eerste drie spelers die bij de finish komen winnen een speciale TC 9 jaar skull op een gamemode naar keuze. Verder krijgen deze winnaars een tijdelijke NPC in de lobby. 28 januari om 19:30 gaan we verder met deel 2 en staat er een paardenrace en een parkour klaar. De eerste spelers die hier de finish halen winnen de volgende prijzen: 1e prijs: 30% kortingscoupon + in-game event winnaars tag + pet pakket 2e prijs: 20% kortingscoupon + gratis lobby gadgets 3e prijs: 10% kortingscoupon we hopen dat jullie er zin in hebben! groetjes, Event Team 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maleficum Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Ik ga er bij proberen te zijn! Lijkt me heel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koos1 Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 wow nice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Drber Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Als je niet wint dan krijg je dus niets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
framber Geplaatst 21 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 21 januari 2021 1 minuut geleden zei Drber: Als je niet wint dan krijg je dus niets? dat klopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 beter komt er een wedstrijd van parkour keuken ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maleficum Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Zojuist zei BjertHa: beter komt er een wedstrijd van parkour keuken ❤️ Trauma's aan over gehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 Ik ben benieuwd 🥳 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mappors Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Woehoew!! 🙌 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheOfficialSheep Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Woehoeeee! Ben heel erg benieuwd!! #HYPED Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Creeperbaltus Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 Op 21-1-2021 om 21:08 zei Drber: Als je niet wint dan krijg je dus niets? Dat is toch wel logisch XD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Drber Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 (bewerkt) 35 minuten geleden zei Gast Creeperbaltus: Dat is toch wel logisch XD Klinkt voor mij meer als n recept voor 6 blije mensen en de rest die baalt maar dat ben ik he 27 januari 2021 bewerkt door Drber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheOfficialSheep Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 2 uur geleden zei Drber: Klinkt voor mij meer als n recept voor 6 blije mensen en de rest die baalt maar dat ben ik he Waarom heb je geen ug++ op forum hahahaha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Drber Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 10 minuten geleden zei TheOfficialSheep: Waarom heb je geen ug++ op forum hahahaha? Hahaha ja dat moet je aanvragen en heb ik nooit de moeite voor genomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheOfficialSheep Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 Zojuist zei Drber: Hahaha ja dat moet je aanvragen en heb ik nooit de moeite voor genomen Hahahaah klopt, Ja ik snap het... Vond t ook een moeilijke stap om te zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden