framber Geplaatst 1 april 2021 Share Geplaatst 1 april 2021 Hey jij daar! Zoals elk jaar is er natuurlijk weer een paas event! De Paashaas dacht dat hij vandaag even kon spieken op Event vandaag! maar hij wist niet dat er een middagklok was! @111age heeft hem natuurlijk een fixe boete gegeven en in pinkjail gestopt omdat hij tussen 13:00 en 18:00 op de server was! Door dit alles zal het paas event niet op 4 april beginnen maar op 9 april om 13:30. Het event zal open blijven tot 11 april 20:00. Hopelijk vinden jullie dit niet erg! we gaan zoals gewoonlijk weer eitjes zoeken! Het gaat als volgt! als je een paasei hebt gevonden moet je met je rechter muisknop erop klikken. Wanneer je ze allemaal hebt gevonden zouden we graag willen dat je hieronder een screenshot stuurt waar jijzelf op staat en rechts in beeld de aantal gevonden eieren. Daarna verloten wij onder alle spelers die screens hebben ingestuurd 3 prijzen 1. Eventwinaartag + Unieke paas skull+ coupon van 15 euro 2. Unieke paas skull + Skullpakket naar keuze op een gamemode naar keuze 3. Unieke paas skull + Lobby gadgets De bouwers/ instellers hebben heel hard gewerkt aan deze map dus hierbij alvast een bedankje aan iedereen die heeft meegeholpen! Hopelijk zien we jullie dan! Alvast fijn pasen gewenst en stay safe! Het event team 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst 1 april 2021 Share Geplaatst 1 april 2021 (bewerkt) Is die Tibo er weer vroeg bij vandaag 🐣 Heb er zin in! 1 april 2021 bewerkt door Tibo 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast FireTeamYT Geplaatst 2 april 2021 Share Geplaatst 2 april 2021 Heb er ook zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 (bewerkt) Je zou bijna zeggen dat BunnyBabez een talent hebben voor Paaseieren zoeken 🐰 Props naar alle bouwers want de map was erg mooi! 🌳 9 april 2021 bewerkt door Spaghettisliert3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick310 Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Drber Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Drber Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 (bewerkt) Ik weet niet hoe de prijzen worden bepaald, maar als ik 3e ben mogen mijn lobby gadgets naar @Chielemans want ik heb ze al van supporter. Groetjes! Was een leuk event! Edit: Ook als er random gekozen wordt en ik win 9 april 2021 bewerkt door Drber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DucDucNL Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Op 1-4-2021 om 21:34 zei Tibo: Is die Tibo er weer vroeg bij vandaag 🐣 Heb er zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanceFloor18 Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Alle eitjes gevonden eggcelent event! 😉 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chielemans Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Eindelijk maar toch alle paaseieren gevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RAIS13 Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Ja hoor, hebben ze!! 🤍 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SlamBam140 Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 WE HEBBEN M 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mappors Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Photobombers 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alococa Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 (bewerkt) De hele squad bij elkaar na een partijtje ragen om dat laatste ei. Altijd naar Floor luisteren!!!!!!!!!!!!! 9 april 2021 bewerkt door alococa 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
atrejoe06 Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Buiten de map SCREEENIIIIEIEEE (fix de watervallen ff) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jasper0424 Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JustHusky Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 https://imgur.com/5n3xEMQ De foto was te groot lol :X 3u bezig geweest aan dit rot ei maar heb de 50!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
creeperbaltus Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Na 5 uur heb ik ze hoor 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xRobert010 Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Op de foto met de laatste ;x. Met een verwarde man op de achtergrond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Hebbes! Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 https://imgur.com/a/5dBkgYZ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anneetje Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Zeer geslaagd event! 😉 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Life_With_Lisa Geplaatst 10 april 2021 Share Geplaatst 10 april 2021 sidekick staat er in het hoekje bij ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast nathan_03 Geplaatst 10 april 2021 Share Geplaatst 10 april 2021 Ik heb alle 50. https://imgur.com/a/i02Jocu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Positive90 Geplaatst 10 april 2021 Share Geplaatst 10 april 2021 Done! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Commander_Kaii Geplaatst 10 april 2021 Share Geplaatst 10 april 2021 Beter laat dan nooit Ingame naam: Commander_Kaii heb geen idee hoe ik m'n forum naam kan aanpassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden