TorchCraftRapid Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Hallo, Er is binnenkort op torchcraft een Nieuwsjaar event in Survival! Dit zou ik eventueel kunnen streamen op Youtube, Zou dat leuk zijn? laat het me weten Groetjes RapidBloxx! PS: Fijne Feestdagen en een Happy new year! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TorchCraftRapid Geplaatst 30 december 2021 Auteur Share Geplaatst 30 december 2021 Het programma: 20:30 Inloop event terrein 20:40 Toespraak van Torchcraft staff door @jale1 20:50 Vuurwerkshow start 20:55 exclusieve hapjes en drankjes (gratis) om elkaar alvast een gelukkig nieuwjaar te wensen [Dit zijn volgens @Tibo De tijden. Hoop dat ik jullie erbij zie ] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 17 minuten geleden zei TorchCraftRapid: Hallo, Er is binnenkort op torchcraft een Nieuwsjaar event in Survival! Dit zou ik eventueel kunnen streamen op Youtube, Zou dat leuk zijn? laat het me weten Groetjes RapidBloxx! PS: Fijne Feestdagen en een Happy new year! Gewoon doen! Is altijd leuk! 😁 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chill4Skillz Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Leuk! ik wens jou ook een gelukkig nieuwjaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden