Backslide Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 Wie zei dat ook alweer?! Beste mFOKkers! Hierbij een nieuw gedeelte; Wie zei dat ook alweer?! de bedoeling; plaats de meeste leuke/opmerkelijke/vage/random opmerkingen van personen van mFOK hier en sluit af met wie het heeft gezegd. Zo kunnen we allemaal genieten van de leuke uitspraken die af en toe voorbij komen op mFOK/Teamspeak of daarbuiten! Ik zal zelf maar even beginnen: Blikvoer komt uit een blik! -Supapeach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jelletouwen1 Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 ik moet er niet bij na gaan denken -groppoldin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrossfireLR99 Geplaatst 21 november 2012 Share Geplaatst 21 november 2012 Jij hebt een soft-ijs accent. -Supapeach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meneer-inactief Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 als je wil weten hoe je wil protecten , lees dan het volgende filmpje - Broadcast (DrobbleBox) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjaapuo Geplaatst 4 januari 2013 Share Geplaatst 4 januari 2013 Me vorige reactie wat een *#* reactie sjaapuo ik weet wat het was "Wattan" ehm weet ik niet ---+Diewerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stonky Geplaatst 4 januari 2013 Share Geplaatst 4 januari 2013 Op een andere texturepack ziet het er wel mooi uit. Sitethief en Maartendegoede dacht ik?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LordMetarex Geplaatst 5 januari 2013 Share Geplaatst 5 januari 2013 wie wil mijn zaad hebben -Danger_miner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjaapuo Geplaatst 8 januari 2013 Share Geplaatst 8 januari 2013 Bah haha zaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PieterdHooge Geplaatst 25 januari 2013 Share Geplaatst 25 januari 2013 "Ik kocht een claimblock, maar ik zie'm niet in m'n invertory..." LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Backslide Geplaatst 25 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 25 januari 2013 "Ik kocht een claimblock, maar ik zie'm niet in m'n invertory..." LOL Nu de vraag "wie zei dat ook alweer" xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PieterdHooge Geplaatst 26 januari 2013 Share Geplaatst 26 januari 2013 Ja ik was het hier aan't typen, z'n naam ontglipte me, ging controleren en de chat was al te ver... Achja Toch wel vrij episch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Nou die Backslide heeft wel vaak lieve opmerkingen: Ik wil je stem horen. Jij bent een lekker ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
samhaarlem Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Herkenning. thats so yolo. - julian4nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slipkak Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Poep, hou je voor jezelf, deel het maar niet met andere -debowie1. Hahaha xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Supapeach Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 Ticket, Ticket, Ticket, Ticket, Ticket, Ticket! -DrobbleBox/Pixiio Ik krijg dat maar niet uit mn hoofd als ik aan tickets denk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Backslide Geplaatst 17 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 17 februari 2013 ik geef mijn 12 jarige fantasie de schuld -Lobkestar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Valkyli Geplaatst 17 februari 2013 Share Geplaatst 17 februari 2013 Pixiio, -Iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soldierwolf01 Geplaatst 18 februari 2013 Share Geplaatst 18 februari 2013 Omdat hij niet in je invertory is je gebruikt hem tijdens je claim uitbreiden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dodo_mignonn Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 Lukt het dannyavdberg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brambob Geplaatst 24 februari 2013 Share Geplaatst 24 februari 2013 Bram! Roel210 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maartendegoede Geplaatst 25 februari 2013 Share Geplaatst 25 februari 2013 *** *** *** *** *** *** (moeten allemaal scheldwoorden zijn) ---ik nadat ik gister door ldn (leiden) vloog (is nu bijna helemaal herstelt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ShootingStar Geplaatst 4 maart 2013 Share Geplaatst 4 maart 2013 'wat zijn users?' - Ik weet niet meer wie het zei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeBowie1 Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Mag ik bij team horen? Veel mensen bij de pvp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brambob Geplaatst 9 april 2013 Share Geplaatst 9 april 2013 wie wil hout kopen zeg dan 12345678 : veel mensen in survival Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danger_Miner Geplaatst 9 april 2013 Share Geplaatst 9 april 2013 xD -Pixiio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten