Spring naar bijdragen

Wij nemen afscheid! (nieuws)


jale1

Aanbevolen berichten

In dit topic kan je discussiëren over het nieuwsitem: Wij nemen afscheid!.

dunc_jalebanner.jpg

Salut,

Bis bald,

Jullie internationale admins nemen afscheid...

---

Heyhoi TC’ers,

sommigen van jullie hebben het misschien al aan zien komen, maar ik ga stoppen als Admin. TorchCraft heeft me veel gegeven, zowel vriendschappen als ook ontzettend veel plezier. Na een iets wat korte periode als staff merk ik dat het goed is geweest voor mij en ik mijn plekje met een gerust hart over kan dragen aan het Survivalteam, die ook wel goede vrienden geworden zijn. Ik wil graag het gehele staffteam bedanken voor de mega leuke bijna 2 jaren als staff, waarin ik veel heb kunnen leren en leuke mensen heb mogen ontmoeten. Ook jullie spelers hebben ervoor gezorgd dat hetgene wat ik deed, mij plezier heeft gebracht. Ik zal het zeker gaan missen, maar dat hoort er nou eenmaal bij. Jullie zullen me 100% nog ingame zien, maar dan in t blauw in plaats van rood hehe. En zoals ze hier zeggen, Auf Wiedersehen!

-Jullie lievelings duitse Admin

---

Hey lieve iedereen,

Na heel wat mooie jaren als stafflid, zo'n 5+ jaar ondertussen, heb ik besloten om te stoppen als admin op TC. Als je zolang meedraait op een server komt er vaak een moment dat het plezier niet meer de bovenhand heeft, dat wat een hobby moet zijn meer als een verplichting gaat voelen. Dit moment is dan ook jammer genoeg voor mij gekomen. TorchCraft was een geweldige tijd voor mij, ik heb er veel van geleerd en enorm leuke mensen leren kennen. Ik ben super dankbaar dat ik dit heb mogen meemaken, TC heeft een groot plekje in mijn hart. Ik zal zeker nog eens langskomen op TC en mijn pb staat natuurlijk altijd open voor een praatje.

Laat survival wel heel alsjeblieft ❤️

Dikke knuffel,

Jale

  • Leuk 1
  • Bedankt 6
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...