Spring naar bijdragen

Torchcraft City


coensteven

Aanbevolen berichten

Hallo welkom Torchcrafters,

Ik presenteer jullie met trots Torchcraft City!
Dit is een grote stad opgebouwd met sub-claims! Hier door blijft het overzichtelijk en schoon. Alleen ik zelf zal de stad beheren.

Wat heeft het te bieden voor jou? Het is een leuke stad met veel grond er nog omheen! We kunnen dus groeien en blijven dus genoeg ruimte hebben! We hebben shopjes die je ook kan starten, erg handig voor ''godlikes'' ook hebben we een Politie die de stad op orde zal houden, en! Wij kunnen beslissen of de huizen weg kunnen! Zo dat er altijd plek is voor nieuwe huizen. Ook zal er worden gevraagd in de ''trent'' te bouwen!

plots,

We hebben dus plots maar, gaat dat was kosten?

Ja, we zullen een lage prijs hebben van ongeveer 100 coins rekenen. (geheel per grote per plot)!

De tijd zal bij je plot hangen! Vernieuw dit wij lopen er niet achteraan! U moet zelf vernieuwen zo niet halen we het weg!

De regels: Wij hebben ook regels naast de torchcraft regels!

Voor ons is het dus makkelijk mensen weg te halen uit de stad. Houd daar rekening mee!
- Wees aardig tegen over andere mensen hun bouw werken.
- Maak geen ruzie met je buren.
- Betaal zo je wilt afentoe wat belasing om de stad mooi te houden en chique!
- Betaal de huur!
- Luister naar de Politie zo nodig, dit zal niet vaak gebeuren als jeje gedraagt!



Screenshots:

 

 

 

 

 

 

 

LETOP!:

We zijn nog aan het bouwen, contact coen voor een gereseerveerd plot. Post het hier of contact me! Vragen? Post een recatie!

btw, aanvullingen voor destad reacties! huren is huren. Geen geld terug.!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...