Spring naar bijdragen

[Tutorial] Hoe maak je een account aan op het forum? En, hoe wijzig ik mijn afbeelding?


basserbas

Aanbevolen berichten

Hallo beste nieuwelingen,

 

Via deze weg zal ik jullie laten zien hoe je een account aanmaakt op dit forum.

 

Ten 1e zoek je deze balk op:

 

LKkh6hG.png

 

Deze bevindt zich in de rechter bovenhoek van je beeldscherm.

 

Als je hier op geklikt hebt zie je dit scherm:

 

xqkaoJR.png

 

Hier vul je duidelijk je gegevens in, en niet te vergeten je Minecraft naam om duidelijk te maken wie je nou precies bent ingame.

Let wel, het fijnst (en het makkelijkst) is om op het forum ook je ingame naam te gebruiken. Zo is voor ons (en voor jou) sneller uit te maken wie jij nou precies bent!

 

LET OP: De beveiligingscode is natuurlijk elke keer anders. Dit is maar een voorbeeldcode.

 

Zodra je dat scherm helemaal ingevuld hebt en op 'Maak account aan' onder in je scherm geklikt hebt krijg je het volgende scherm.

 

mrkzGuL.png

 

Je moet dus nu even naar je email gaan, en de instructies volgen die in je mail staan. Zodra je dit gedaan hebt ben je klaar met het aanmelden op dit forum.

 

 

Afbeelding wijzigen.

 

Maar, nu is het ook fijn om te weten hoe wij jou makkelijk kunnen onderscheiden van de rest! Dus nu je toch bezig bent kun je gelijk je afbeelding wijzigen.

 

Rechts boven in je scherm zie je je naam staan, en als je daar op klikt zie je dit:

 

tK1BoqB.png

 

Als je dan op 'Mijn profiel' klikt zie je het volgende:

 

eOfTXD8.png

 

Houdt nu je muis boven de plek waar je afbeelding gaat komen te staan (links boven dus). Daar zie je dan dat de tekst 'wijzig' verschijnt. Klik hier op.

 

oYRHIoa.png

 

Als je dit scherm ziet, ga je de goede kant op! Nu kun je je afbeelding veranderen. Dit kun je zoals je ziet doen via je eigen computer. Maar je kunt ook een plaatje van internet plukken.

 

Als je een plaatje van je eigen computer haalt moet je de map opzoeken waar je plaatje staat, en als je die gevonden hebt kun je verder. Of je kopieert de link van een afbeelding en plakt deze in het 2e balkje met de tekst: Importeer een foto van een URL.

Ook kun je nog foto's via Gravatar toevoegen. Hoe dat precies in zijn werk gaat moet je even opzoeken via de link die in dat scherm staat.

 

LET OP: Afbeeldingen die NSFW (Not Suitable For Work, dus niet geschikt zijn voor werk, of voor kinderen van een bepaalde leeftijd) zijn worden per direct verwijderd, en hier staat een tijdelijke ban op op het forum!

 

Als je verder nog vragen hebt over het aanmelden op het forum, of het lukt je niet, dan kun je mij of een andere Moderator hierover aanspreken ingame. Als je nog vragen hebt over het wijzigen van je afbeelding, die kun je hier in dit topic stellen.

 

Groeten,

 

basserbas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...