Spring naar bijdragen

Giveaway 1000 coins


basserbas

Aanbevolen berichten

Hallo TorchCrafters,

 

Nou, zoals de titel al weggeeft, ik ga 1000 coins weggeven. Niet omdat ik buitensporig teveel heb, maar omdat ik een leuke contest wil doen.

 

Ik wil graag dat jullie een mooi dak ontwerpen voor Asgard, aangezien ik zelf niet weet hoe ik dit verder moet doen. Dus aan jullie om het af te maken! Het mooiste ontwerp wint de 1000 coins, en uiteraard een vermelding van het ontwerp.

 

Hoe moet je dit dan doen? Nou, wees creatief, doe het ingame, maak een ontwerp op MS Paint, Photoshop of AutoCAD. Waar jij je het prettigst bij voelt.

Maak daarna een screenshot en plaats deze hier op het forum.

 

Vermeld duidelijk of je mee doet of niet! Als je je niet in dit topic aangemeld hebt doe je NIET mee.

 

Als je wilt weten hoe het dak er ongeveer uit moet komen te zien, bekijk dan even mijn topic over Asgard

 

Groeten uit TorchCraft,

 

basserbas

 

PS. Sluitingsdatum is op 18 April.

 

Dit is een download linkje van Asgard. Als je deze in je .minecraft folder in de saves stopt (wel even uitpakken en in een mapje doen) kun je naar hartelust mijn dak afmaken zoals jij denk dat het mooi is!

Met dank aan Jaari voor de download!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet zo heel moeilijk. Linkje openen, rechts boven staat download. Downloaden dus.

Daarna ga je naar: %appdata% en open je je .minecraft folder. De .rar die je gedownload hebt pak je uit en zet je in je saves.

Misschien dat je even moet kijken hoe je de map er in zet, kan zijn dat er een mapception (hehe) in zit. Mapje in een mapje zeg maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...