111age Geplaatst 3 juni Rapport Share Geplaatst 3 juni Hey allemaal, hierbij de topvoters van de maand Mei. Jullie kunnen een ticket maken voor de prijs. Dubbeh_ (Een coupon van 10 euro, supporter voor 2 maanden, topvoter tag + topvoter skull.) Effixian (Skullpakket naar keuze, topvoter tag + topvoter skull.) SirShot (Skullpakket naar keuze, topvoter tag + topvoter skull.) Voor volgende maand zullen we de volgende prijzen hebben: Een coupon van 10 euro, topvoter tag + topvoter skull + Een Join/Leave message naar je eigen ontwerp! Skullpakket naar keuze, topvoter tag + topvoter skull. Skullpakket naar keuze, topvoter tag + topvoter skull. Veel succes! Effix, Tibo en Ghoas_T > 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Effix Geplaatst 12 juni Rapport Share Geplaatst 12 juni Kan ik nog iets doen om het afhandelen van mijn ticket te vergemakkelijken? B.v. door op een bepaalde tijd online te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst 23 juni Rapport Share Geplaatst 23 juni Op 12-6-2023 om 19:11 zei Effix: Kan ik nog iets doen om het afhandelen van mijn ticket te vergemakkelijken? B.v. door op een bepaalde tijd online te zijn. Online zijn voor de items te krijgen is niet nodig. Gewoon rustig afwachten en dan krijg je al je dingen Effix > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Effix Geplaatst 23 juni Rapport Share Geplaatst 23 juni 8 uur geleden zei Tibo: Online zijn voor de items te krijgen is niet nodig. Gewoon rustig afwachten en dan krijg je al je dingen Dat wist ik niet, praktisch. Bedankt voor de info! Tibo > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden