Spring naar bijdragen

Factions

111age

Aanbevolen berichten

Factionsbanner.png

Hey allemaal,

Morgen (05-08-2023 om 16:00) gaat factions weer open! Voordat we openen zal ik in dit bericht nog even wat informatie delen. 

Algemene uitleg

Factions is een gamemode waarbij je in groepen (factions) samenwerkt om de grootste en sterkste faction te worden. De groepen die je kan maken zullen 5 leden groot zijn + je kan een andere faction als bondgenoot nemen. In de gamemode verzamel je spullen om deze vervolgens te gebruiken om te PvPen en/of bases te bouwen. 

Hoe wordt bepaald wie wint?

Tijdens de gamemode zullen we elk weekend een event houden, met op de laatste week een groter event. Tijdens deze events kunnen factions punten verdienen die van te voren gedeeld zullen worden. Houd het nieuws dus in de gaten! Ook zullen er spullen weggegeven worden die nuttig zullen zijn.

Verder zullen er ook punten gegeven worden voor kills & geld. Ben je dus een PvPer, kun je voor je faction kills verzamelen. Ben je meer iemand die van farms bouwen houd. Geld verzamelen kan ook zorgen dat je in de prijzen valt! De prijzen zijn nog onbekend maar zullen het zeker waard zijn!

Hoe start ik?

Wij zouden iedereen adviseren om voor morgen alvast een groepje te zoeken. Al is later starten geen probleem! Er zullen genoeg instroom mogelijkheden zijn, ook als je minder tijd hebt gehad door vakantie om farms te bouwen of spullen te verzamelen valt er nog wel wat te verdienen door het spel heen als je t nieuws in de gaten houd! Ingame kun je starten door /f create te doen. Je invite mensen met /f invite en je claimt gebieden met /f claim. 

Wat als ik factions niet ken?

Factions vereist meer dan enkel PvP skills en factions zullen ook zeker survivalers, bouwers en farm bouwers nodig hebben. Ook als je niet kan PvPen kan je zeker dus mee doen, ook door simpelweg gewoon geld te verdienen! Er zullen ook dingen zoals bosses zijn waarmee je kan vechten! Handig is wel om het concept van power te snappen. Iedereen begint met 5 power en dit kan omhoog gaan tot 10. Ga je dood gaat er 2 power van af per keer. Met tijd online herstelt je power weer Mocht de totale power (Dus som van power alle leden) van je faction negatief worden werken je claims niet meer! Let dus op!

Mochten jullie nog vragen hebben hoor ik het graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...