Spring naar bijdragen

Fall damage

Real_Fearless96

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of ik de enigste ben maar de laatste dagen heb ik met regelmaat dat ik met /is fly aan ergens vanaf val en dan nogsteeds fall damage krijg.. Dit is zeer vervelend en volgensmij hoort dit niet..

Ben ik de enigste die dit heeft of is er iets tegen te doen? Het is niet aldoor en soms gewoon op random momenten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei 111age:

Hey monsieur, dit is geen bekend probleem. Kon het ook niet herproduceren met mijn alt. Als je er toch last van blijft hebben horen we t graag. Denk dat je t best dan ff bugreport in discord kan maken of een ticket maken, al kan ff stafflid aanspreken ofc ook. 

Hey age! 

Ik heb het met Kevin getest en meermaals kunnen herproduceren het is voornamelijk in de negatieve lagen dus 0 tot -75 dacht ik dat het onder niveau is. Als je dus valt met /is fly aan dubbel spatie doet vanaf 20 blokken hoogte ga je dood of krijg je veel damage. Zoals eerder aangegeven ik heb het aan Kevin laten zien die dacht eerst dat het een versie verschil was maar ik heb het in zowel 1.20.1 als 1.20.2 ik had de stiekeme hoop dat hij al een bugmelding had gemaakt op het interne forum dus ik hoor graag of ik dit nog moet melden over een ticket

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Real_Fearless96:

Hey age! 

Ik heb het met Kevin getest en meermaals kunnen herproduceren het is voornamelijk in de negatieve lagen dus 0 tot -75 dacht ik dat het onder niveau is. Als je dus valt met /is fly aan dubbel spatie doet vanaf 20 blokken hoogte ga je dood of krijg je veel damage. Zoals eerder aangegeven ik heb het aan Kevin laten zien die dacht eerst dat het een versie verschil was maar ik heb het in zowel 1.20.1 als 1.20.2 ik had de stiekeme hoop dat hij al een bugmelding had gemaakt op het interne forum dus ik hoor graag of ik dit nog moet melden over een ticket

Hey, ja forum is ook prima alleen niet echt een weg die veel mensen gebruiken. Ik heb van Kevin vernomen dat het nu fixed is (Of zou moeten zijn), hoor t wel als t niet zo is (Dan Kevins schuld niet de mijne).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...