Spring naar bijdragen

Build Event. (2 STACKS DIA GIVEAWAY.)


jazeker199

Aanbevolen berichten

Hi! :)

Zoals je al ziet in de titel is mijn nieuwe project een 'Build Event'! :D

Mensen die al op Mfok aanwezig waren, kunnen zich misschien nog wel het creeper build event herinneren! Ik heb zelf helaas nooit op Mfok gezeten, maar het leek mij leuk om dit weer te doen. Het zal misschien ook wel iets anders zijn dan het build event van Mfok, want ik heb er zelf geen herinneringen van. Het is dus de bedoeling dat iedereen die mee wilt doen, een plot bij mij kan kopen. Dit zal zo'n 20 coins zijn. Dan moet iedereen zijn eigen draai geven aan het nog te bedenken onderwerp, en dat dus bouwen! (Denk dus bijvoorbeeld aan Mobs.) Ik weet niet precies hoe lang jullie hier voor nodig hebben, dus laat aub weten hoelang jullie denken nodig te hebben hiervoor. Ik kan nog niet vertellen waar de plots zijn, aangezien er geen region post in de buurt is. (Tja, het begint redelijk lastig te worden om stukken te claimen met zoveel mensen op de server!) Het is dus ook mijn vraag aan Pixiio/andere mods, of hier een /WARP verkregen kan worden.. Ik denk dat dit heel leuk kan worden. Oh, en nou vergeet ik bijna wat het doel is van dit Build Event. :P Er zal een 1e, 2e en 3e plek zijn. Ik weet nog niet precies wat de prijs zal zijn, maar ik zit te denken aan een stack dia voor de 1e prijs, een halve stack voor de 2e prijs, en 20 dia voor de 3e prijs. Wees ook niet bang dat je je spullen kwijt zult raken die je gebruikt om je kunstwerk te maken, want als de winnaars bekend zijn gemaakt mag iedereen gewoon weer zijn spullen terug pakken. (Tenzij je jou prachtige kunstwerk voor altijd wil laten staan natuurlijk!)

Laat hier een reactie achter als je mee wilt doen, of als je dit een leuk idee lijkt! :) Als ik iets ben vergeten mag je het altijd vragen.

Groetjes, Jazeker199.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, druk op bewerken bij je eerste bericht en dan staat onderaan ergens nog een keer bewerken, volgensmij moet dat zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker ik wil opzich ook wel jury worden (ik maak maps en heb geholpen aan 1 van de survivalgames maps)

Ik hoop dat je me kan gebruiken al jurylid!

Gr. Fadi [VIP++]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fadi, FcEenhoorn en ik hebben besloten dat jij jury mag zijn. Hopelijk ben je eerlijk en stel je ons niet teleur. Hopelijk kan ik je vanavond nog even spreken IG. Probeer mensen ook te overtuigen dat ze mee moeten doen. Vanaf maandag kunnen plots gekocht worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, ik zag je vanavond niet online maar ik stel jullie niet teleur! ;D ik zet morgen even hier een bericht als ik online ben.

Gr. Fadi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed om te horen allemaal ! :D

En bluedragon, ik heb alle plots al gemaakt dus dat kan niet meer , sorry. Daarbij, hoe kun jij in godsnaam een regionpost verkopen? Heb je er een muur omheen gemaakt ofzo? In dat geval zou ik die heel snel weghalen, om geen ban te riskeren. (Zie: Ska212121)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker mag ik ook indien nodig jury zijn? Het lijkt mij namelijk heel leuk om dat eens te doen.

Ik hoor het wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog wel een region post te koop, het is /visitregion sword1 we kunnen wel een mooie prijs regelen :)

Niet handig, ik werd ook een dag hiervoor geband. Nu bestaad de kans dat je straks de server voor een dag niet in kan. ff dat je het weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...