Spring naar bijdragen

hooi ik lucasvw ik ga je meer over mijn mc leven


the wither

Aanbevolen berichten

Ik ben vanaf alfa gaan spelen en toen tot nu das 3 jaar maar ik zelf ben een farmer wat daar grootste blunder was ik maakten een farm van zand. Maar ja ik ben echt ven van c.d.f. En mob arena maar parkour hmm ik ben echt slecht in mine en kijk uit te veel vraagen aan mij en dan pissig onnodig pvp en scheltworden dus ja dat was em

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vanaf alfa gaan spelen en toen tot nu das 3 jaar maar ik zelf ben een farmer wat daar grootste blunder was ik maakten een farm van zand. Maar ja ik ben echt ven van c.d.f. En mob arena maar parkour hmm ik ben echt slecht in mine en kijk uit te veel vraagen aan mij en dan pissig onnodig pvp en scheltworden dus ja dat was em

Cursus Nederlands zou ook niet verkeerd zijn.  :o  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cursus Nederlands zou ook niet verkeerd zijn.  :o  ;)

 

Hmm heb het proberen verbeteren: 

 

Ik ben vanaf minecraft versie alfa gaan spelen, dat is dus drie jaar geleden. Ik zelf ben een farmer, mijn grootste blunder daarbij was dat ik een farm van zand maakte. Maar ja, ik ben echt fan van c.d.f. en mob arena, maar parkour, hmm (niet echt). Ik ben echt slecht in minen en kijk uit; als je te veel vraagt aan mij dan wordt ik onnodig pissig en gebruik ik scheldwoorden.

 

Denk dat het zoiets is? xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja maar waar gaat het tegenwoordig naartoe met de nederlandse taal...

 

Ik heb gelezen en verstaan dat je een farmer bent en dat je slecht bent in minen. dat je grootste fail was dat je een farm uit zand maakte, klopt dat? 

anyways, als ik het verhaal goed vertaalt heb, leuk verhaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja maar waar gaat het tegenwoordig naartoe met de nederlandse taal...

 

Ik heb gelezen en verstaan dat je een farmer bent en dat je slecht bent in minen. dat je grootste fail was dat je een farm uit zand maakte, klopt dat? 

anyways, als ik het verhaal goed vertaalt heb, leuk verhaal!

nee ik maakten een gebouw met een auto op/dicht dak met pistons dus zand als dak 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...