Spring naar bijdragen

Karamja


Lobkestar

Aanbevolen berichten

Karamja_zps7be977d9.png

 

Karamja

 

Karamja is een klein maar prachtig tropisch eiland midden in de oceaan. Toen ik het eiland en de tempel had gevonden was het groten deels van zijn blokken berooft, daarop volgden een restauratie. Na de restauratie van de tempel is het eiland verder aan gekleed met palm bomen, huisjes, een put, een bar, een pier en een hoop woestijn planten.

 

Het eiland is misschien niet groot maar zeker leuk om heen te gaan om te vissen, wat te gaan zitten of gewoon even in de tempel rond te kijken.

 

Het Doolhof

 

Net zoals in een echte piramide een soort van doolhof heeft naar de schat kamer of de grave is er in Karamja onder de tempel nu ook een doolhof. Als je in de put springt kom je in het doolhof aan. De bedoeling is dat je in de schat kamer onder de tempel uit komt. Het is een kleine maar leuke toevoeging aan het eiland. Ondanks dat je niet dood kunt gaan in het doolhof moet je soms oppassen waar je loopt.

 

Er is hier geen beloning voor behalve het plezier en de eer.

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er al is geweest! zag er echt heel mooi uit! :D

Ik zag dit eiland is op de render (toen was alleen de tempel er nog)

Toen wou ik er gelijk naartoe kom ik aan naar vele minuten vliegen is

het geprotect door jou :P

Wel leuk dat het nu al een warp heeft! :)

Maar hoe heb je die wall gemaakt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • 8 months later...

Sorry dat ik het vraag hoor. Maar waarom is dit een warp? ik ben namelijk van mening dat deze warp qua originaliteit en qua grootte niet thuishoort in de categorie warp. Zie ik dit helemaal verkeerd? En zo ja, wrm verdient dit dan een warp?

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...