Spring naar bijdragen

League of Legends.


Cees

Aanbevolen berichten

banner1.png

Wat is League of Legends?

League of Legends (LoL) is een online videospel, uitgebracht in oktober 2009 door Riot Games voor Microsoft Windows. Het spel is gebaseerd op het Defense of the Ancients-scenario uit het spel Warcraft III: The Frozen Throne en is gratis te downloaden vanaf de officiële website van League of Legends.

Champions

De speler kan enkel champions (kampioenen/virtuele personages) besturen. Dit zijn kleine wezens of personen met bepaalde vaardigheden. Een bepaald aantal champions is gratis te spelen (F2P - Free to Play), maar zijn dat slechts voor een week waarna een volledig nieuwe rotatie van gratis champions door Riot Games gekozen wordt. Indien de speler na de F2P-week van een champion toch verder wil blijven spelen met die champion, dient hij hem te kopen. Dit kan met Influence Points (IP) of Riot Points (RP). De Influence Points verkrijgt een speler door wedstrijden te spelen. Riot Points moeten worden gekocht met echt geld of worden op speciale gelegenheden of bij professionele wedstrijden aan spelers geschonken.

Is het gratis?

Ja, League of Legends is volledig gratis! Er is een store waar spullen kan kopen met echt geld maar dat hoeft natuurlijk niet!

Waar kan ik mij aanmelden?

Als jij je via onderstaande link aanmeld krijg ik een reward.

Discussieer hier over League of Legends.

Klik hier om je aan te melden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zal geleaved hebben, eerst 2x 1 dag daarna 3 dagen. ik het Spartacuszzz op LoL, ben lvl 30 en heb 1315 Elo, add maar, spelen we keer een game ;) ik speel eigenlijk alle champs, ik heb er nu 70 en ken ze bijna allemaal, tryndamere is een van mijn oude favorieten, olaf is nu wel mijn baasje, en vayne en brand. verder kan ik het de laatste tijd zeer goed met katarina vinden. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...