Spring naar bijdragen

Arc de Triomph


Flodder450

Aanbevolen berichten

5XlmIe1.jpg

 

Arc de triomph


VOORGESCHIEDENIS:
Fceenhoorn en Jazeker199 wouden een project maken, na lang overleggen besloten ze de Arc de triomph te bouwen, nadat ze de plek waar hij moest komen vlakgemaakt hadden, vroegen ze aan mij (flodder) of ik wou meehelpen met het project, sure, dat wou ik wel!

DE BOUW
Voordat we zijn begonnen met de bouw, hebben we eerst research gedaan naar hoe groot de Arc is, we kwamen uit op 45 meter breed, 22 meter diep, 50 meter hoog
We hebben eerst het vlak diagonaal uitgelijnd, vervolgens het middenpunt uitgerekend, en daarna de basis gelegd:
AZFc1aT.jpg


Het ging eigenlijk heel rap, zo snel zelfs dat we een minder dan een kwartier later het gehele skelet van het gebouw al hadden staan:8DnirGW.png



Nog eens anderhalf uur later stond de voorgevel bijna klaar:

ZjnryyP.png


Ongeveer 2 uur later was de Arc af, en konden we aan de omgeving beginnen!ybWLRED.jpg


Origineel hadden we bedacht om net zoals in het echt, een rotonde te maken rondom, maar door omstandigheden lukte zit niet, daarom hadden we het idee om een cirkel te maken rondom
np5QEb7.jpg
OCygYFZ.png
Ynm4EmN.png



Toen de fonteinen rond de Arc klaar waren en we niet uit kwamen over de tuine eromheen, kreeg ik (flodder) het idee om een vestingwal rondom de Arc te bouwen, een beetje in de stijl van Naarden of Bourtange
B9myCWO.jpg


Dit is uiteindelijk het grootste werk geweest, alle heuvels rondom moesten weggehaald worden, de wallen moesten worden uitgelijnd en gebouwd worden, alles moest haarfijn en precies gebeuren,één blokje teveel naar links en je kon helemaal overnieuw beginnen, hier wordt bijvoorbeeld een hoekbastion gebouwd:sePldcX.jpg

===HIER WORDT NOG AAN GEWERKT===

CREDITS
Fceenhoorn
Jazeker199
Mitch447
Jonko1991
Jelbo12345
Flodder450
Silex_007

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flodder, als je hebt over lang "overleggen" klopt ut niet helemaal, ik zat ook op Skype en ik kan me een heel ander verhaal herinneren :)
En het is niet dat het me zo erg op me hart leg, maar er waren volgens mij 5 of 6 mensen die helpe met graven

 

Maar back to topic, het is zeker een mooi project.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Project kan een warp krijgen als er voor wordt gezorgd dat mensen het gebied niet kunnen verlaten. Want als dit wel mogelijk is dan krijg je allemaal wildbouw om je project."

 

 

Voor je het weet staat er dan een Moulin Rouge, Notre Dame, Louvre, Eifeltoren of Centre Pompidou ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Project kan een warp krijgen als er voor wordt gezorgd dat mensen het gebied niet kunnen verlaten. Want als dit wel mogelijk is dan krijg je allemaal wildbouw om je project.

Dus als we zegmaar de vestingpunten een hek op maken van 2 hoog? want daar kun je niet overheen springen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eeughm,.. wil me nergens mee bemoeien, maar probeer je berichte in 1x te plaatse, en niet bijv 3 x achter elkaar. als je al op het heb gedrukt. maar er schiet je nog wat te binnen is er een manier om te wijzigen

je hebt groot gelijk semperfid, ik dacht er ff niet aan ofzo, zal ik in het vervolg zeker doen xD, toch wel thnx voor de "tip" voor alemene orde en welzijn xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en de eenhoorn is nergens bij betrokken :(:P maar even zonder grap, ik denk dat dat anti-wildbouw plan zinloos is, we zitten midden tussen de regio's in. Mensen zijn er zo als ze dat willen. En Semper, je hebt helemaal gelijk! Namens in ieder geval mij wil ik graag silex, semper. en vroemmpie13 bedankt voor het helpen afgraven! (hoop dat ik niemand vergeet). Denk trouwens dat Flodder dat niet wist omdat hij pas bij de bouw erbij betrokken raakte ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...