Spring naar bijdragen

Backslide999 - Going to GamesServer


Backslide

Aanbevolen berichten

Beste Torchcrafters,

 

Survival

Velen van jullie (met name de survivalaars) kennen mij al. Voor de nieuwe leden

ben ik wat minder bekend, omdat ik de laatste tijd vrij inactief ben. Dit heeft meerdere redenen.

Allereerst ben ik druk met studeren en alles wat daar bij komt kijken. Hier liggen toch écht

mijn prioriteiten. Ik ga voor de propedeuse in mijn eerste jaar, dus dat betekent veel studeren

en zodoende dus minder tijd voor Torchcraft.

Een andere reden is dat ik toe ben aan iets nieuws. Zodra ik inlog praat ik veel en komt

het eigenlijk alleen neer op springen in m'n chestroom, omdat ik door m'n ideeën heen ben ^^!

 

 

GamesServer

Zoals sommigen weten (en dit is voornamelijk voor de Gamers onder ons), zijn de meeste MODs

actief op de survival server. Maar ook de GameServer heeft zo zijn eigen behoeftes. Ook daar

overtreden mensen de regels, die gehandhaafd moeten worden door MODs. Op dit moment

lukt dat helaas niet optimaal.

 

Om bovenstaande redenen heb ik ervoor gekozen om te "verhuizen" naar de gameserver. Hier zal

ik het aanspreekpunt zijn voor vragen/ideeën! Uiteraard kom ik nog wel eens langs op survival,

omdat daar ook veel mensen zitten die ik natuurlijk niet wil missen.

 

 

Torchgraaf

Ik blijf ook nog (deels) actief voor de torchgraaf, echter heb ik hier de rol "GrammarNazi" gekregen. Ik denk mee over

inhoud/vormgeving etc. , maar mijn voornaamste taak hier is het zoeken naar spelfouten in de uiteindelijke

versie van de Torchgraaf. Ook hierover kan je altijd vragen stellen aan mij!

 

 

 

~Backslide999

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...