Spring naar bijdragen

Notylady voorstellen


ShalloaII

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.
Ik ben Stephan 26 jaar en speel al zo'n 10 jaar games.
Tot een aantal maanden geleden de clan waar ik in zit is begonnen met minecraft.
Eerste instantie vond ik t echt bagger. Tot ik t ging spelen..
Fout als ik zat vind ik t spel nu erg leuk. Survival is mijn favoriete.
Ik woon nu al een week op de server. Ik woon bij omg337
Ik meen dat het t wensten is maar kan me vergissen.

Ik heb de server gevonden via Google en deze stond als hoogste aangeschreven.
Dus t leek mij erg leuk om te proberen. En met succes. 
Helaas mis ik toch nog zekerer uitleg over de mogelijkheden die je als Nieuw speler hebt.
Er zijn veel mogelijkheden op jullie server. Maar een duidelijk uitleg kan ik tot spijt nergens vinden ( daar waar ik tot nu toe heb gekeken)
Bij deze dus ook mijn vraag aan jullie om mij te begeleiden naar de juiste pagina/uitleg/persoon die mij en alle andere nieuwe spelers duidelijk kan uitleggen waar en hoe we wat kunnen
Als voorbeeld.
Hoe een eigen stuk land te beheren en te behouden.
Hoe de plugin 'towny' te gebruiken en te starten.
Wat de ranks inhouden en hoe je zelf aan een rank kan komen.
Hoe de ingame markt te gebruiken.
Hoe evt /money te verdienen en via markt uit te geven.
Uitleg over de verschillende land delen er zijn. En hoe waar te komen.

Dit zijn even de eerste voorbeelden waar ik zelf tegen aan liep.
Als je binnen komt op de server is t vrij duidelijk. Daarna ( zeker als nieuw speler ) word t onduidelijk en onoverzichtelijk.
Dit is mijn ervaring. :)
Ook een klein vraagje / verzoek.
Als je binnen komt en je de chat probeer te volgen t vaak word overspoeld. Is hier messchien een oplossing voor. Zeker als je begint is t erg verwarrend wie waarneer iets zegt.

Ik hoop zeer binnenkort een eigen stuk land te kunnen beheren en hiermee de nieuwe members te kunne uitnodiging op 'mijn' land en daarme hun te kunnen helpen opstarten. Mijn bedoeling is om een farm op te zetten waarmee ik alles kan leveren. De members die joinen kunne hun eigen voedsel van t land afhalen en wat over is gaat de markt op. Ook een mine zal er komen. Dit allemaal als ik genoeg land kan claimen. :)

Dus grote ideeën veel game plezier. Dat is een beetje mijn idee.
Overigens is er een teamspeak, skype, ventrilo etc beschikbaar voor deze server?
M.v.g. en veel game plezier Notylady / Stephan

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een paar antwoorden

 

Hoe een eigen stuk land te beheren en te behouden.
Hoe de plugin 'towny' te gebruiken en te starten.
Wat de ranks inhouden en hoe je zelf aan een rank kan komen.
Hoe de ingame markt te gebruiken.
Hoe evt /money te verdienen en via markt uit te geven.
Uitleg over de verschillende land delen er zijn. En hoe waar te komen.

 

Land claimen kan je kijken op youtube, of bij//warp protect, als ik het nu uitleg snap je het zeker niet!

De plugin "towny" ken ik niet

Je hebt 5 ranks: nieuw, User, Vip, Vip++ en Godlike, vip word je door 10E te doneren, Vip++ 25E en de laatste 50E

de ingame markt is in de /warp shops, allen voor Godlikes, verder zijn er user shops die gwn met de hand werken

/money,kan je vrdienen door werken en verkopen als je iemand wilt betalen typ je /pay (naam v/d user) (bedrag)             dit zonder haakjes!

Je kunt /warps gebruiken, maar daar kun je niet bouwen, geclaimt :( en je kunt /visitregion forest of zoiets doen (er zij HEEl veel regions, er word er 1 per week bij gemaakt als ik me niet vergis :) ) en verder kan je /newestregion en /randomregion doen

 

Ik hoop dat deze uitleg nuttig is, en k ben het idd met je eens dat er nergens een duidelijk en overzichtelijk overzicht is van de commands enzo

 

Verder kun je ingame (in survival) ook /ticket doen, die dan beantwoord word door mods, admins of owner.            Die laatste is Pixiio

 

Mvg PieCoFa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom op torchcraft.

Ik heb de antwoorden erbij gezet:

Hoe een eigen stuk land te beheren en te behouden. - kijk bij warp protect
Hoe de plugin 'towny' te gebruiken en te starten. - weet ik ook niet
Wat de ranks inhouden en hoe je zelf aan een rank kan komen. door te doneren en dan kan je /fly, /god, /hat, etc. gebruiken
Hoe de ingame markt te gebruiken. - moet je hebben gedoneerd
Hoe evt /money te verdienen en via markt uit te geven. - je krijgt om het uur 10$
Uitleg over de verschillende land delen er zijn. En hoe waar te komen. - kijk op de bordjes van de region-paal daar staat er infomatie over

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een paar antwoorden

 

Hoe een eigen stuk land te beheren en te behouden.

Hoe de plugin 'towny' te gebruiken en te starten.

Wat de ranks inhouden en hoe je zelf aan een rank kan komen.

Hoe de ingame markt te gebruiken.

Hoe evt /money te verdienen en via markt uit te geven.

Uitleg over de verschillende land delen er zijn. En hoe waar te komen.

 

Land claimen kan je kijken op youtube, of bij//warp protect, als ik het nu uitleg snap je het zeker niet!

De plugin "towny" ken ik niet

Je hebt 5 ranks: nieuw, User, Vip, Vip++ en Godlike, vip word je door 10E te doneren, Vip++ 25E en de laatste 50E

de ingame markt is in de /warp shops, allen voor Godlikes, verder zijn er user shops die gwn met de hand werken

/money,kan je vrdienen door werken en verkopen als je iemand wilt betalen typ je /pay (naam v/d user) (bedrag)             dit zonder haakjes!

Je kunt /warps gebruiken, maar daar kun je niet bouwen, geclaimt :( en je kunt /visitregion forest of zoiets doen (er zij HEEl veel regions, er word er 1 per week bij gemaakt als ik me niet vergis :) ) en verder kan je /newestregion en /randomregion doen

 

Ik hoop dat deze uitleg nuttig is, en k ben het idd met je eens dat er nergens een duidelijk en overzichtelijk overzicht is van de commands enzo

 

Verder kun je ingame (in survival) ook /ticket doen, die dan beantwoord word door mods, admins of owner.            Die laatste is Pixiio

 

Mvg PieCoFa

lol dit bericht laad die bij mij wat later  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Supper hier kan ik wat mee.

Ik heb net begrepen dat ik esn blok van 10×10 moet selecteren om te claimen.

Hier gaan ik vanavond mee beginnen.

Kan ik elke dag stemmen?

Ik begrijp dat je meer ruimte krijgt voor te claimen.

Verder krijg je nog wat spulletjes..

Krijg je dit ook iedere dag?

Ik heb mog even gekeken maar denk dat ik me toch vergist heb in towny. Ik zie dat jullie voor pvp faction gebruiken. Denk dat mijn verwarring bij anderen servers ligt. Heb er best een aantal bekeken.

Met vip is de betaling eenmalig? Of keert die elke maand terug?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weer wat antwoorden erbij:

Supper hier kan ik wat mee.

Ik heb net begrepen dat ik esn blok van 10×10 moet selecteren om te claimen. - minimaal 10x10 ja

Hier gaan ik vanavond mee beginnen.

Kan ik elke dag stemmen? - ja na 24 uur kan je opnieuw voten

Ik begrijp dat je meer ruimte krijgt voor te claimen. - klopt

Verder krijg je nog wat spulletjes..

Krijg je dit ook iedere dag? - ja

Ik heb mog even gekeken maar denk dat ik me toch vergist heb in towny. Ik zie dat jullie voor pvp faction gebruiken. Denk dat mijn verwarring bij anderen servers ligt. Heb er best een aantal bekeken.

Met vip is de betaling eenmalig? Of keert die elke maand terug? - ik denk eenmalig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Supper hier kan ik wat mee.

Ik heb net begrepen dat ik esn blok van 10×10 moet selecteren om te claimen.

Hier gaan ik vanavond mee beginnen.

Kan ik elke dag stemmen?

Ik begrijp dat je meer ruimte krijgt voor te claimen.

Verder krijg je nog wat spulletjes..

Krijg je dit ook iedere dag?

Ik heb mog even gekeken maar denk dat ik me toch vergist heb in towny. Ik zie dat jullie voor pvp faction gebruiken. Denk dat mijn verwarring bij anderen servers ligt. Heb er best een aantal bekeken.

Met vip is de betaling eenmalig? Of keert die elke maand terug

 

Je krijgt per keer dat je vote 2 dia, in survival dan.

e krijgt per uur ook nog meer claimblokjes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Hallo en nog welkom,

 

Om even alles op te heldere, jullie waren een aantal mods vergeten.

 

De mods zijn:

  • Pixiio                      De opper Baas
  • Basserbas               Rockster geen junkie
  • Backslide                De ninja        
  • Lobkestar               Muurbloempje & Claim verwijderaar
  • ReuvekampRick      Technodude & Technische zaken
  • RonaldHofman        De wijze     
  • ClausjeB                 De Tekenaar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...