Spring naar bijdragen

Eiffeltoren


ShootingStar

Aanbevolen berichten

Nou, ik ben bezig met het bouwen van de Eiffeltoren. Ik heb al vakantie, dus ik kwam op het idee de Eiffeltoren te bouwen :P

 

Ik gebruik foto's en een plaatje met de hoogtes en breedtes.. Ik heb nog nooit iets groots gebouwd, dus we zullen zien hoe het wordt ^^

Ik ben op dit moment een beetje bezig met de vorm, dus de buitenlijnen enz. en heb alleen de poten nog en ga beginnen aan de bovenkant. Als ik de buitenlijnen af heb, zijn al die stangen aan de beurt :s

 

Ik hoop dat het er een beetje degelijk uit komt te zien, anders sloop ik de boel gewoon weer 8)

 

xCd6GW4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik hoop niet op een warp, ik denk niet dat ik in mijn eentje zo ver kom xp  De poten enz lijken zo hoog omdat er verder nog niets op zit.. Dit zijn alleen nog maar de buitenlijnen.. Ik weet heus wel dat de eiffeltoren vier poten heeft.. Het zijn er dus 4... Het lijken er 2 omdat ik mn render nooit zo hoog heb, omdat mijn oude macbookje dat niet aan kan :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik hoop niet op een warp, ik denk niet dat ik in mijn eentje zo ver kom xp De poten enz lijken zo hoog omdat er verder nog niets op zit.. Dit zijn alleen nog maar de buitenlijnen.. Ik weet heus wel dat de eiffeltoren vier poten heeft.. Het zijn er dus 4... Het lijken er 2 omdat ik mn render nooit zo hoog heb, omdat mijn oude macbookje dat niet aan kan :P

als je inzoomd zie je wel 4 poten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Haha, thnx voor het aanbod, maar het is erg lastig met meerderen te bouwen. Ik gebruik geen voorbeeld waarop je echt precies kan zien wat je waar moet bouwen, dus ik zal meer bezig zijn met het vertellen hoe en wat dan met het bouwen :P. Een beetje stone zal ik altijd wel accepteren natuurlijk xd

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lool, beginnen we ineens over kuilen xd Ja mn eiffeltoren is vooral van stone. In het echt is hij ook alleen maar grijs. Hij staat dicht bij de arc en hij is niet veranderd. Ben er nog niet mee bezig geweest verder ivm dat ik nu meer pvp doe... ik ga er nog wel weer een keer mee verder hoor xd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lool, beginnen we ineens over kuilen xd Ja mn eiffeltoren is vooral van stone. In het echt is hij ook alleen maar grijs. Hij staat dicht bij de arc en hij is niet veranderd. Ben er nog niet mee bezig geweest verder ivm dat ik nu meer pvp doe... ik ga er nog wel weer een keer mee verder hoor xd

 

In het echt is die van metaal en niet van stone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...