Spring naar bijdragen

[Hervorming] Handelsvoorstel [Hervorming]


Edward

  

9 leden hebben gestemd

  1. 1. Is deze hervorming van het idee, beter dan het startidee?

    • Ja, echt wel!
      7
    • Nee, sorry
      2


Aanbevolen berichten

Beste lezers van dit topic,

 

het basisidee was dit :   http://www.torchcraft.nl/index.php?/topic/2150-voorstel-voor-de-handel/

 

 

en hier kan je nog steeds ervoor voten:  http://www.torchcraft.nl/index.php?/topic/2151-vote-voor-het-handelsvoorstel/

 

 

 

 

 

Het Hervormd idee: 

 

 

Geen twee aparte instellingen, maar 1 geheel van twee ''systemen''

 

Het eerste ''systeem'' is Kamer van koophandel.

 

Het Tweede ''systeem'' is Senaat van godlikes.

 

De kamer van koophandel doet nu 3taken!

-Prijsbeleid bepalen van alleen de Diamond/Diamant prijs, en om de maand het herbekijken.

-Controle van de Shops in Warp shops (dus van de godlikes) (BEIDE verdiepingen)

-Rechtzaken behandelen die in warp shops gebeuren (dus niet buiten dat domein)

 

De Senaat van godlikes heeft 4 taken!

- Over bepaalde ideen stemmen die met de handel te maken hebben (het voten ervan word geregeld op het forum en door mij Edward_Connor)

-Controleren of de kamer van koophandel zijn/haar werk doet!

-Hier kan je bij rechtzaken in beroep gaan, hier kijken we na of de rechtzaken wel goed onderzocht zijn, 

- en als laatste, dit systeem moet alle sancties die moeten gebeuren naar een bevoegd persoon doorsturen, bv een Moderator.

 

 

Deze twee systemen vormen het geheel:    Parlement van Handelszaken.

 

 

P.S. dit idee is niet het definitief idee tot wanneer er genoeg stemmen zijn, en ook er groen licht voor word gegeven via het staff team van torchcraft.

 

 

Je discussiert hier enkel over het ideeconcept, niks over andere problemen, die discussier je best, in 1 van deze 2 topics,

 http://www.torchcraft.nl/index.php?/topic/2151-vote-voor-het-handelsvoorstel/

 

http://www.torchcraft.nl/index.php?/topic/2150-voorstel-voor-de-handel/

 

 

Met vriendelijke groeten

 

Edward_Connor

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat ook echt alleen om de diamanten. Oftewel alleen tegen mij. Dit is gewoon onzin!

Freedom niet dromen dat je de enigste bent die tegenwringde/tegenwringt

 

en het is tenminstens een groen licht waardig!, dien dan zelf een voorstel in die het probleem oplost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als die prijzen en vooral van diamant zo laag blijven, zijn ze binnenkort niks meer waard en is het geen survival meer. Ben al wel vaker op servers geweest waar diamant niks meer waard was en echt waar, er is niks aan

 

dus ik vind 't een goed idee (:

wil je dan alsjeblief, Voor stemmen! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik moet hier even tegenover freedom reageren.

 

het gaat niet alleen om de dia's maar ook over andere dingen!

 

bijv. jij hebt/had je emerald ook op 6,5 staan. met als reden 2 dagen geleden tegenover mij "ik heb coins nodig voor een project".

ik vind het prima dat je de concurentie aangaat maar dit is wel erg absurd!

 

ik ben ook van mening dat 1e verdieping shops de "strijd" aan moeten gaan met shops op de begane grond. en mensen moeten lokken naar hun shop. echter mij lukt dit prima, en dat zonder mijn prijzen enorm te laten zakken, wees klantgericht en vriendelijk is mijn advies.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oftewel ik mag geen eigen prijzen geven aan mijn producten. Leuk z'n shop zeg :P

Ik begin wel een shop buiten /warp shops met mijn eigen prijzen dan maar.

Hebben wij iets gezegd over de producten buiten dia's/emerald? het idee is zelfs nog voorlopig gebaseerd op de dia's zelfs emerald nog niet bijgenomen...  doe wat je niet laten kunt, maar als je dat echt gaat uitvoeren laat je shop dan op de 1ste verdieping verlopen, zodat een andere godlike, die wel wat beter bij zijn kop is, het ,kan huren....

 

groeten

 

 

ik word vandaag geopereert, dus ik antwoord niks tot en met zaterdag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er moet gewoon iets komen we zitten hier al tijden er ''niks'' aan te doen, wat ik best lastig vind, voor mij en de rest, wat ik dus wel vind, is dat de richtlijnen die op de 1ste verdieping iets minder zwaar is dan die van de begane vloer, zo is er toch wat concurrentie aanwezig, maar we kunne niet op deze manier blijven doen!, dus daarom die twee systemen, om gewoon ermee te kunnen starten enzovoort ;), en nog steeds ik wacht op het antwoord van pixiio, het groen licht, en dan beginnen de bouwwerken eraan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of we laten het gewoon zo? Ik vind het iets minder maar niet erg als dit word ingevoerd. Lobkestar en Pixiio veranderen nu al mijn dia prijzen ondanks er nog geen regel over is of iets is ingevoerd. Dus kunnen we het niet gewoon zo laten en een adviesprijs opstellen (die rekening houd met begane grond en 1e verdieping). Als er iemand dan afwijkt van de prijzen dat er een plek op de forum of ingame is om dat aan te geven en word het  verandert. Als iemand vaker afwijkt van de prijs komt er natuurlijk een waarschuwing (en als hij hierna nog verder gaat een korte ban). Maarja dit is niet aan mij natuurlijk en ik denk dat eigenlijk niet veel mensen hiermee eens zijn, maar wil gewoon mijn mening inbrengen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of we laten het gewoon zo? Ik vind het iets minder maar niet erg als dit word ingevoerd. Lobkestar en Pixiio veranderen nu al mijn dia prijzen ondanks er nog geen regel over is of iets is ingevoerd. Dus kunnen we het niet gewoon zo laten en een adviesprijs opstellen (die rekening houd met begane grond en 1e verdieping). Als er iemand dan afwijkt van de prijzen dat er een plek op de forum of ingame is om dat aan te geven en word het  verandert. Als iemand vaker afwijkt van de prijs komt er natuurlijk een waarschuwing (en als hij hierna nog verder gaat een korte ban). Maarja dit is niet aan mij natuurlijk en ik denk dat eigenlijk niet veel mensen hiermee eens zijn, maar wil gewoon mijn mening inbrengen :D

dit is ongeveer wat mijn idee bevat..., twee richtlijnen opstellen en in geval dat er enkele er zich niet aan houden, kunnen aangeven, met directe sancties, mits grondig onderzoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...