Spring naar bijdragen

Minecraft kaart nederland ( video ^^)


rigeda123

Aanbevolen berichten

Beste torchcrafters,

 

Zoals al bekend is heb ik een eigen minecraft kanaal.

Ik had een nieuw bouwidee.

Ik heb de laatste tijd veel tijd gestoken in een kaart van Nederland.

Hebben jullie nog tips/ideen hoe ik dit kaartje qua opmaak beter kan maken

en wat ik allemaal met dit kaartje kan doen?

 

Alvast bedankt,

Rick Koops

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is een goed idee! (;

Maar is dit wel mogelijk bij deze server? & Hoe kan ik dit dan het beste aanpakken ?

 

Dat is mogelijk maar dan kunnen ze de kaart griefen, je moet hulp aan een admin/owner vragen, of de andere moeten aan jou vragen of je het bordje wilt plaatsen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en misschien aan de kust nog een rij zand (duinen) en de rivieren en grotere meren zijn ook niet zichtbaar, en rottermeoog en rottermeplaat (2 kleinere waddeneilanden), maar voor de rest leuk gemaakt en een goed idee om dat met die signs te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de postieve en soms kritische reacties op mijn kaart van Nederland ;)

Er waren ook nog een paar leuke ideeen , waarmee ik dit projectje nog meer kan verbeteren ^^

Ik heb al gepropeerd om met pixioo in contact te komen ( om te vragen wat hij van het idee vind) .

Maar helaas heb ik hier nog geen antwoord op.

Ik hoop uiteraard dat ik de kaart mag maken in torchcraft, maar de admin beslist hier natuurlijk over ;)

Groet,

Rick Koops

Torchcraftnaam: rigeda123

 

Ps: Ik heb ook nog een vraagje. In torchcraft survival wil ik iets moois gaan maken. wie heeft er in zijn stad nog een plekje voor mij :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgensmij is het gewoon toegestaan om de kaart van Nederland te maken op je eigen cliam , dus ik zou niet weten waarom je dan Pixiio daarbij nodig hebt, maar dat zal misscien andere redenen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...