Spring naar bijdragen

Chest lottery (2e trekking Chain Chestplate!)


CasBrother

Aanbevolen berichten

Hey TorchCrafters!

 

Ik dacht ik doe weer eens een weggeef actie.

En deze keer weet je niet wat je wint!

Even een uitleg:

Je koopt een lootje voor 5$. Je kiest hierbij een nummer. al die dingen hou ik bij in een boek via mc. Uiteindelijk ga ik random.org gebruiken om de winnaar bekend te maken. Maar wat kan je winnen? Een inhoud van een chest. Als je wint kan je 1 van de 23 kisten kiezen. De inhoud van de gekozen kist  win je. Dit kan oneerlijk zijn, maar als er te veel klachten komen zal ik de prijs nog lager maken.

Ik heb ook een huisje gemaakt bij /visitregion stone1 daar wordt de uitslag bekend gemaakt.

 

Groetjes,

Cas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou zomaar kunnen dat je geen winst maakt, dat je bijvoorbeeld dirt krijgt. Maar tijdens de eerst volgende trekking zit 1 chest vol dirt maar met 2 golden nuggets en 1 golden apple. Ik zal de winst nog even wat hoger maken. Maar het kan dus ook zijn dat je dias iron lapis redstone gold of zelfs emerald kan krijgen, het begint nog wat klein, maar als het een succes wordt, komen er grotere prijzen.

 

Cas

 

P.S. Even voor de duidelijkheid, er zijn ook gewoon goede prijzen zoals Enchanted stuff waaronder een Level 30 Enchanted book.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle 20 loten zijn verkocht... Tijd voor de uitslag!

Nummer 9 Wesleyhassel!

En nummer 11 Juhn888!
En ook winnaar bas12345678 met nummer 5!

 

Jullie kunnen jullie prijzen kiezen in /visitregion stone1!

 

Er worden weer loten verkocht! en nu met een hoger maximum: 30! Tot snel!

 

Cas
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Winnaars 3e Trekking:

 

Nummer 9: GamingNerd02

Nummer 39: Juhn888

Nummer 47: SvenDutch

 

Juhn888 heeft al 3 keer gewonnen de reden daarvan is: Juhn koopt heel veel lootjes, en ik bepaal het nummer niet

Tijdens de volgende trekking ga ik proberen 100 lootjes te verkopen!
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...