Spring naar bijdragen

Moderator worden


Pixiio

Aanbevolen berichten

Moderator worden

Wat is een Mod?

Moderator is een woord dat op het internet gebruikt wordt voor een gebruiker met bepaalde voorrechten. In dit geval hebben ze de taak om te zorgen dat alle users de regels naleven en geholpen worden als dit nodig is.

Wat doet een mod eigenlijk?

Wij zorgen ervoor dat je rustig en veilig kunt spelen. We kunnen mensen bannen, waarschuwingen geven en kicken als het nodig is om de rust te bewaren. Dit kunnen users niet. Ook beantwoorden we je tickets als je een vraag hebt. We hebben geen mogelijkheid tot creative en spelen zoals iedereen in survival. Ook mods moeten statussen zoals vip, vip++ en godlike krijgen door te doneren. (Je hoeft niet gedoneerd te hebben om kans te maken als mod.

Hoe word ik mod?

Veel mensen lopen met de vraag rond: hoe word ik mod? Dus bij deze meer uitleg erover. Je kunt er niet voor solliciteren en je mag er niet naar vragen. Wij waarderen het niet als mensen er om zeuren en je bent je kans om het te worden dan ook kwijt. Wij vragen mensen die ons geschikt lijken zelf. Word je nooit gevraagd? Dan ben je ook niet geschikt. Wij letten onder andere op deze 6 dingen.

  • Leeftijd: Mensen vanaf 16 jaar met een gevoel voor verantwoordelijkheid.
  • Actief zijn: Mensen die vaak online zijn en betrokken bij de server, dus ook op het forum.
  • Oprecht aardig en behulpzaam zijn: Mensen die uit zichzelf anderen helpen zonder er van te profiteren.
  • In het team passen: Je werkt en overlegt met anderen, dus het moet goed klikken.
  • Je moet te vertrouwen zijn: Niet veel warnings en bans op je naam hebben staan.
  • Nederlands: De Nederlandse spelling voldoende beheersen.

Kan ik ook Admin worden?

De kans dat je ooit admin word is zo klein dat het niet benoemenswaardig is. Vaak doen Admins technische zaken op de server of is het iemand die meer regelt en beslist over de server dan een moderator. Ze kunnen alles op de server en de vertrouwensband moet zeer hoog zijn waardoor de kans dat iemand admin wordt zeer klein is.
 
Gedraag je, speel actief, wees aardig en veel succes.
bewerkt door Pixiio
  • Leuk 13
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Monk_NL unfeatured this discussie
  • Pixiio unpinned this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...