Spring naar bijdragen

Héé Hallo daar! Ayava hier! :)


Ayava

Aanbevolen berichten

Hallo daar dames en heren,

 

Nou, wie ben ik? Mijn naam is Ayava, en ben hier al 2 maanden actief op Torchcraft. Ik zocht op internet voor leuke survival games servers, en kwam uiteindelijk bij deze server terecht. Hier heb ik al een aantal leuke mensen ontmoet, en gesproken. Verder zit ik nog op school, en doe af en toe 3D animatie in mijn vrije tijd. Binnenkort wil ik echte filmpjes gaan maken van 3D models. Ook zit ik vaak achter Photoshop, en doe daar vrij leuke dingen mee. Ook heb ik al een aantal handtekeningen voor mensen gemaakt, voor op dit forum. Hier zijn een paar voorbeelden:

 

e0bd619b76.png

 

4bbcb8b22e.png

 

Hopelijk heb ik jullie hier mee genoeg geinformeert.

Kijk ook naar mijn topic voor meer van deze handtekeningen.

 

Ik zie jullie wel weer verschijnen op het forum, en op de server.

 

Doedels! 

 

 

Ayava

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

leuk dat je je even voorstelt.

 

welk programma gebruik je voor animaties? cinema4d?

 

ik gebruik inderdaad Cinema 4D voor m'n rigs, en uiteindelijk gebruik ik Photoshop CS6 om alles uit te knippen, en alles een positie te geven. Als je er eentje wilt, maak ik ze graag voor je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welke mineraft rig gebruik je... ik heb er namelijk een waar de hoofden/monden nogal onrealistisch uit zien.

Ik houd het voorlopig op mijn TorchGraaf banner ;)

 

Ik gebruik de rigs van Weedlion, Maar het ligt er ook aan hoe je ze instelt he? Ik ga binnenkort de betaalde versie halen, wanneer ik deze helemaal onder de knie heb. (dat lukt me al aardig ;P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik de rigs van Weedlion, Maar het ligt er ook aan hoe je ze instelt he? Ik ga binnenkort de betaalde versie halen, wanneer ik deze helemaal onder de knie heb. (dat lukt me al aardig ;P)

 

 

ik heb die van weedlion even bekeken... die zien er veel beter uit (en dynamischer) dan die ik nu gebruik.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb die van weedlion even bekeken... die zien er veel beter uit (en dynamischer) dan die ik nu gebruik.

 

Klopt helemaal, Deze rigs worden ook echt gebruikt door mlgHwnT, en weedlion zelf. Zulke animaties wil ik later ook gaan doen ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...