Spring naar bijdragen

Treetop city: The sky is the limit


Rambo

Aanbevolen berichten

Hallo Rambo, ik ben de laatste tijd wat meer in pvp dan in survival.

Ook al vind ik het hardstikke leuk dat ik de Boomhut heb gewonnen, ik kom er niet aan toe om er gebruik van te maken.

Als sparaat hem graag wil hebben dan vind ik dat OK. Ik lees dat midrag ook krap bij kas zit en graag een boomhut wil, eventueel kun je ook hem er blij mee maken.

Groeten, niels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Rambo, ik ben de laatste tijd wat meer in pvp dan in survival.

Ook al vind ik het hardstikke leuk dat ik de Boomhut heb gewonnen, ik kom er niet aan toe om er gebruik van te maken.

Als sparaat hem graag wil hebben dan vind ik dat OK. Ik lees dat midrag ook krap bij kas zit en graag een boomhut wil, eventueel kun je ook hem er blij mee maken.

Groeten, niels

Respect, Niels, dat is heel aardig van je. Alhoewel midrag zijn boomhut al af is kan hij deze alsnog krijgen als sparaat hem niet wilt. Ik vind het heel aardig van je niels.

Rambo

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben al ver met de leaves, bomen zijn er ook al veel. We hebben tekorten aan leaves! Er zijn al 2 jungles leeggehakt. Lars2500 heeft me hierbij goed geholpen. Als je leaves over hebt: verkoop of doneer ze aan mij, ik betaal $10 per stack. Hoe dan ook, de stad is aan het groeien. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sry allemaal, maar imgur doet heel raar, zodra hij het weer doet zal ik screens posten, nu zal ik even verteleen wat er is gebeurd. Het topic wordt ook geupdate. Ik heb dus heel veel leaves geplaatst en bomen geplant, ik heb heel veel gedecoreerd, ook ben ik al best gevorderd met de waypoints. We hebben 2 nieuwe inwoners: rokoroko1234 en Meespeters. In de manege is nu een shop waar je horse armor, saddles en leads kan kopen. Ook is er een nieuwe dierenfarm met koeien, varkens en kippen. Hier kun je alle resources van die dieren kopen. Ik ben begonnen aan een farm met: melons, sugarcanes en wheat. Ook komen er farms met: pumpkins, potatoes, carrots, cactus en netherwart. Al deze materialen zullen in de shop komen. En er komt ook bog een wool en fish shop, maar dat duurt nog wel een tijdje. Volg ons voor meer updates. ;)

Rambo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas, helaas, ik was van plan gisteravond aan de hutten van gaming en kingdannyone bezig te gaan, alleen er was hele erge lagg, dus ik kon er niet goed aan bezig. Tja, daar is niks aan te doen.

Vandaag heb ik heel weinig tijd dus ik denk niet dat ze nu afkomen, morgen misschien wel. Dus nog heel even geduld gamingnerd en danny. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas, helaas, ik was van plan gisteravond aan de hutten van gaming en kingdannyone bezig te gaan, alleen er was hele erge lagg, dus ik kon er niet goed aan bezig. Tja, daar is niks aan te doen.

Vandaag heb ik heel weinig tijd dus ik denk niet dat ze nu afkomen, morgen misschien wel. Dus nog heel even geduld gamingnerd en danny. ;)

Dan moeten ze maar even timesharing doen.

Samen hokken in een hutje. Gezellig lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...