Spring naar bijdragen

Treetop city: The sky is the limit


Rambo

Aanbevolen berichten

oNRqIRs.jpg?1


Treetop city


Treetop city is een stad in de bomen, opgericht door RAMBOtheKILLER en ZwagCalvin. Hierbij kun je zelf je boom kopen, en kun je de hele binnenkant van de boom aanpassen.


De kosten


Als je een boomhuis wilt, moet je daarvoor betalen. Hieronder zie je alle prijzen staan.

  • 1ste klas: $100-$200 / momenteel te koop: 0, 1 in aanbouw
  • 2de klas: $75-$150 / momenteel te koop: 0, 0 in aanbouw
  • 3de klas: $50-$75 / momenteel te koop: 0, 0 in aanbouw
  • Stuk grond: $35-$60 / altijd te koop

Jouw huis

  • Je mag het hele interieur aanpassen
  • Je mag hem doorverkopen voor een prijs die je zelf wilt
  • Als je hem verkoopt, mag je zelf weten wat je laat staan

Donaties

Wij stellen donaties zeer op prijs, en dit mag van alles zijn. Wil je coins doneren, dan zullen wij je op het donatie beeld zetten, de grootste donatie bovenaan. Als de stad klaar is zullen wij een stuk grond aan het strand verloten onder de 4 hoogste donateurs.

We kunnen jungle leaves en jungle wood het best gebruiken, maar iets anders kan ook helpen.





Inwoners

  • _Sparaat_
  • Thomas__A
  • CasBrother
  • tissing1
  • crisje8
  • timmotoplay
  • midrag
  • Meespeters
  • rokoroko1234

Waar?

Kom naar region Campfire1, en loop in noordwestelijke richting, tot je bij een jungle komt met de coordinaten :

X: -2370
Y: 68
Z: -1975


Screenshots


Trading hall:

Y2pMc7m.png?1


Onze zombie, mascotte van de stad:

PC18fRZ.png?1


De shop:

9fAB8ba.png?1


Te donker? deze lantaarns zorgen voor licht:

Hr7b7Bz.png?1

AnJMIzo.png?1


De stad, voor de Update:

oEq55fk.jpg?1


Het stuwmeer, Leave lake:

nEYaOYx.png?1


Grote Update:

yf9iZh8.jpg?1


Logboek

7/9/2013: logboek toegevoegd, manege verwijderd. Villager spawning systeem werkt en loopt en trading hall is in aanbouw. aantal nieuwe inwoners toegevoegd aan lijst, screenshots geüpdate, begonnen aan ondergrondse farm.

8/9/2013: beacon geplaatst, begonnen aan 2de manege

10/9/2013: shop veranderd, met dank aan CasBrother, gracht opgevuld met water
14/9/2013: Begonnen met decoreren, stuwmeertje aangelegd, screenshots geüpdate

14/9/2013: Decoreren groots gevorderd, jungle donker gemaakt, meer bomen geplant, leaves geplaatst, begonnen aan waypoints, inwoner lijst geüpdate, Screenshots geüpdate

16/9/2013: manegeshop toegevoegd, dierenfarm toegevoegd, meer waypoints, 2 extra inwoners erbij, begonnen aan farm, verder gegaan met decoreren



Mep op de OFU0RGm.png?1knop, dat stellen wij zeer op prijs, en je steunt Treetop city :)

  • Leuk 13
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik heb ooit 40$ gegeven aan Thomas_AA, hij maakte een huis voor me en die vond ik niet mooi, en ik wou een boom, als er een klaar was (niet eerste klas) zou ik er 1 mogen, zou dit snel kunnen? En dan kreeg ik ook nog korting. Alvast bedankt.

Cas

ehm ja maar op dit moment is alleen die eerste klas tekoop dus ik maak wel ff een nieuwe, maar dan moet je wel even geduld hebben :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

UPDATE:

 

Heel veel dingen zijn veranderd, waaronder:

-sheep en cow farm verwijderd

-farm verwijderd (word verplaatst, geen zorgen)

-bezig op het strand voor het eerste jungle strandhuisje

-ENNN...... : 

tqnSrXQ.png?1

 

IK PRESENTEER DE RUINES VANNN... (oke, nu het interresante.) Ik heb geen flauw idee wat de naam moet worden dus mogen jullie dat verzinnen. Ik laat jullie 2 weken namen bedenken (Scheldnamen of iets dergelijks, worden genegeerd), en na die tijd zal ik een comment posten waarin staat dat het bedenken is afgelopen. Ga hierna aub NIET meer posten want ik zal alles negeren. Na mijn comment start de voting week. Hierbij kun je een week lang voten op jouw favoriete naam. POST DAAROM GEEN MEERDERE NAMEN IN 1 COMMENT. na die week zal ik een comment posten waarin de gewonnen naam staat. de winnaar krijgt: een 1e klas treehouse, een verrasing en zijn naam, zal bovenop de ruine geplaatst worden, op de glowstone. Als je wil mag je de treehouse inruilen voor $100 en nog iets speciaals, een kist waaruit je mag kiezen welk item je wil. Ik hoop dat ik je heb overtuigd en ik zou zeggen, post die namen, want de 2 weken gaan NU in. Vertel het door aan je vrienden, zodat we zoveel mogelijk kanshebbers krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 korte vragen:

-Moet de naam beginnen moet "de ruines van..." of is er geen beperking?

-mag het ook een engelse naam zijn of alleen nederlands?

-hoeveel namen mag 1 persoon posten?

Groeten,

Niels

3 korte antwoorden:

-geen beperking, wees creatief

-als jij wil mag het Russisch zijn, dus ook geen beperking

-zoveel als je wilt, als je ze maar APART post, anders wordt het voten zo'n gedoe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is mijn boomhuis al af ;)

Nee

Ik heb veel te doen en ik ben ook op vakantie geweest de afgelopen week, maar nu de ruines af zijn ga ik weer focussen op de stad zelf. Jouw boom is nog niet bewoonbaar, het is alleen een boom met pad ernaartoe, oftewel een 3de klas, voor een 2de klas moet ik de kamers maken, maar werken met leaves is heel moeilijk dus dit kost even. Maar ik garandeer je, aan het eind van de week heb jij een boomhuis :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat labyrint een goed idee, en ik heb al wat ideetjes.

Ten eerste mag je er in op eigen risico. Dus het is verstandig niks mee te nemen.

Ten tweede kan je iedereen die naar binnen gaat een stone sword geven met een dropper.

Ten derde zal ik pixiio vragen of ik er traps in mag zetten, als er bij de ingang een waarschuwing staat.

En als laatste kan ik je een prijs geven als je het haalt (een diamond of zo)

Ik vind het prima dat je helpt als ik maar ook online ben en je mijn toestemming hebt.

Oja, ik ben bezig met een soort standbeeld in het midden, en hiervoor is flink wat gold nodig. Dus heb je wat gold over, ik zou het fijn vinden als je wat in de kisten bij de paal voor de middelste boom zet. Het is voor een goed doel.

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...