Spring naar bijdragen

SAVE THE OCELOTS!!!


engeltjuuh

Aanbevolen berichten

hallo allemaal ,                                                                                                                     17 juli 2013

 

Ik was aan het rondvliegen in Gust en zag een oerwoud, het oerwoud was echt flut, er waren bomen half gekapt en zo.

Maar toen zag ik ocelots ik denk gauw vis kopen, uiteraard ik kocht vis maar het lukte me niet om ze te temmen....

Toen dacht ik bij me zelf er zijn te weinig ocelots, en hun leefgebied is te klein en is niet netjes.

Ik dacht goed na en bedacht me ik ga geld inzamelen voor de ocelots door bij mij in de disco een kist neer te zetten waar mensen oerwoud kiemplanten in kunnen doen desnoods (wel ff zeggen) wat geld op mijn rekening kunnen storten zodat ik kiemplanten koop.

Vanavond is er een dropparty om 8 uur, dus als jij komt neem al je oerwoud planten mee!! 

DOE DIT VOOR DE OCELOTS!!!

en misschien vindt jij over een tijdje er wel een in je tuin!!

Ps: als dit lukt ga ik dit misschien ook voor koeien regelen of schapen doen xD

 

-Engeltjuuh O:)

(soms een Bengeltjuuh xD)

 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind al langer dat er een plugin moeten komen, die automatisch saplings/kiemplanten terugzet als er bomen gekapt zijn. Bossen verdwijnen soms compleet zo.... helaas zijn junglesaplings nog zeldzamer dan die van gewone bomen...

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

WMF. Wereld Minecraft Fonds. Goed initiatief.

Alles dieren in Minecraft, Ocelots, Fish, Wolfs, Sheep, Pigs en ga zo verder moeten gewoon gered worden!

Bij deze steun ik jou in je actie, en zal ik je helpen om saplings van de jungle te zoeken/doneren!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ik ben nu bezig met planten veel werk hoor en ik tref ook veel huizen aan die niet geprotect zijn.....

Ja, heb ik ook wel eens, ik ga wel eens rond lopen om niet geclaimde gebieden te vinden en dan alles weg te halen, staat stukken netter. voornamelijk van die half kapotte boomhutten in jungle gebied. En als ik nog wat sapplings heb, zal ik ze geven.

 

ska212121

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reacties :),

Bij deze richt ik een fonds op voor De Natuur in Torchcraft!

Dit fonds zal D.N.V.T.F. ( De Natuur Van Torchcraft Fonds ) heten.

Wil jij hier sappelings, Grasblokken enz. doneren?

1. Tik in /visitregion Gust en ga naar disco engel en leg het in de chest!!!

2. wil jij lid worden van D.N.V.T.F.?

msg me, mail me, of laat een reactie achter !

alvast bedankt,

_ Engeltjuuh 0:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...