Spring naar bijdragen

Betere handel voor users


Rambo

Aanbevolen berichten

Sinds er heel veel spelers op torchcraft zitten, is het handelen met users een stuk ingewikkelder geworden, bijv. dat iedereen er nu achter zet 'typ 123' of zo. Ik denk dat dit makkelijker moet kunnen, en wel met de veiling plugin. Deze plugin zorgt dat je dingen te koop kan zetten en dat komt in de chat testaan. Als iemand dat wil kopen kan diegene een bod doen en zo wordt de prijs steeds duurder. Dat de prijs duurder word is ook nog goed tegen de inflatie. Als de tijd om is krijgt degene met het hoogste bod automatisch de items, en degene die ze verkoopt het geld. Als je zeker wil weten dat een vriend jouw spul krijgt kun je gewoon /tell gebruiken. Ik denk dat dit zorgt dat het verkopen voor users vips en vip++ makkelijker word, en het gaat tegen de inflatie in. En je krijgt altijd het hoogste bod als prijs. En geen zorgen over te goedkoop of iets, want je kan een minimum prijs instellen. Nog een voordeel: omdat het omstebeurt gaat word de chat ook niet helemaal vol gespammed.

Dit was mijn ideetje. Ik hoop dat deze plugin niet te groot is zodat hij er ook bij kan.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb ooit in een server gespeeld waar ook een veiling plugin in zat, ik werd echt GEK van al dat gespam door die plugin

ja, maar hoe vaak zie je hier nou een verkoop langskomen, ik denk dat het wel een beetje meevalt op tc, en misschien is er anders een cooldown optie, dat je voor 5 min niet meer iets kan veilen ofzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb minder last van de gewone handel dan van steeds een bericht van een of andere veiling. (en ook andere dingen van doneren met rangen enzo(vindt het net lijken dat je wordt getp't))

 

Dus ik ben hier absoluut niet voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...