Spring naar bijdragen

Ik*stop*met minecraft


Slipkak

Aanbevolen berichten

Hey torchcrafters, je kunt het al zien aan de titel, ik stop met minecraft.

Waarom?

Minecraft vond ik een tijd lang echt een geweldig spel,Maar van al die updates... Zometeen is dit verandert in tekkit of FTB, minecraft was vroeger zo lekker simpel, maar nu gaan ze nog hele 'moderne' dingen eraan toevoegen, ik denk dat dit niet heel lang meer zal duren voor de meeste en je speelt weer een ander spel, (over half jaar ong.)

Ik heb direct ook al een nieuw speel uitgezocht waar ik lekker even mee kan beginnen ;) de naam is....

... Runescape!........... Runescape 2007!

Een geweldig MMoRpg spel, verschrikkelijk veel levels om te trainen, en je kan je gwn niet vervelen, ;)

Nog veel plezier op torchcraft! MvG. Slipkak,

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PS: wil je Runescape ook eens proberen? Hier is de link-----> www.runescape.com

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is jammer dat je weggaat :(Ā 

Je kan natuurlijk ook besluiten om een tijd lang Runescape te doen en later weer terug te komen op MC.

Soms heb ik ook echt geen zin meer in MC en dan stop ik ook voor een week. En later vind ik het weer leuk om het te doen.

Naja, dat is jou besluit :P Ik vind het in iedergeval jammer dat je weggaat!Ā 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...