Spring naar bijdragen

Voorstel voor de PvP server.


g0zze2

Aanbevolen berichten

Hallo pvpers,

 

Heel veel homes zijn nu beveiligd met obsidian, aangezien wither dmg uit staat is er dan geen mogelijkheid om hun te forceren tot een gevecht omdat hun dan gewoon lekker blijven schuilen en er dan geen manier is om binnen te komen. 

 

Ik heb met een voorstel om een mod toe te passen in de pvp server:

http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/obsidiandestroyer/
 

Het gaat er dan om dat obsidian een bebaalde hoeveelheid durabillity krijgt waardoor het na enige explosies ook kapot gaat. 

 

Ik hoop hiermee de wil om te vechten voor je basis te vergroten en het schuilen te verminderen. 

 

Hiermee vraag ik alle pvpspelers om hun mening of dit toegepast moet worden in de pvpserver.

 

Groeten,

 

g0zze2

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verkeerde sectie, bovendien een erg slecht idee...

 

Gozz, heb je toevallig een obisidan basis gevonden?  :lol:

Nouja, IFC heeft een basis gevonden van obsidian gevonden. Daarna had ik een witherboss gespawnt boven een enemybasis, maar helaas konden we ze niet forceren omdat wither dmg uitstaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is het nut van factions tegen factions als je elkaar toch niets kan doen. Dit is pvp in pvp hoor je te vechten voor je faction & home. Daarnaast wil je niet aangevallen worden verstop je goed, dat is de enige tip die ik kan geven. 

 

Voor de mensen die tegen zijn kan ik alleen maar zeggen misschien is de survival surver beter voor jullie als jullie de uitdaging niet aan durfen. Dat hoort bij PVP "kill or be killed".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ook kan is gewoon claimen en dan aanvallen en als je niet genoeg power hebt vraag je een ally en als die dat niet kan ga je gewoon lekker power hakken :P

Ik doe niet aan minen. :P

 

 

 

Ik vind dat ook wel een goed idee, maar er staat bij: 'Obsidian can be protected by water like any other block!'

Dus dan gaan ze toch het dak van water maken, waardoor je er alsnog niet in kan komen?

 

Als je goed leest zorgt de mod er ook voor dat waterblokken kunnen opgeblazen worden d.m.v. creepers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...